נדל"ן ותשתיות

חברת נדל"ן חדשה קמה בישראל: מציעה נכסים בחו"ל במחירים שוברי שוק

קבוצת שניר, הנמצאת בבעלות ניר שמול, מקימה לראשונה חברת שיווק נדל"ן בינלאומית בשם GLOBALICA (גלובליקה), שבשיתוף איש העסקים, חיים איתן, ותיועד למשקיעים ישראלים המבקשים לנצל את ההזדמנויות הקיימות בשוקי הנדל"ן בינלאומיים. לחברה נכסים לשיווק בהיקף של 30 מיליון אירו, בדגש על יוון, והיא מציעה נכסים שמוכנים להשכרה במחירים מטורפים
מערכת ice | 
פרויקט שניר בסלוניקי (צילום יחצ שניר)
קבוצת שניר, הנמצאת בבעלות ניר שמול המתמחה בשיווק נדל"ן בישראל, מקימה לראשונה חברת שיווק נדל"ן בינלאומית בשם GLOBALICA (גלובליקה). החברה החדשה הוקמה בשותפות עם איש העסקים, חיים איתן, ותיועד למשקיעים ישראלים המבקשים לנצל את ההזדמנויות הקיימות בשוקי הנדל"ן בינלאומיים. לחברה נכסים לשיווק בהיקף של 30 מיליון אירו (כ-120 מיליון שקל), בדגש על יוון. 
השותפות החדשה של שמול ואיתן נועדה להוות כתובת מרכזית ומקצועית למשקיעים ישראלים המחפשים להרחיב את פעילותם בנדל"ן מעבר לים. כיום, מוצעות לשיווק כ-250 יחידות דיור, שטח דירה ממוצעת כ-50 מ"ר, כל הדירות המשווקות על ידי חברת GLOBALICA. הדירות חדשות ויימסרו לרוכשים מרוהטות ומוכנות להשכרה מיידית בעלות (ממוצעת) הנעה בין 130 אלף אירו ל-160 אלף אירו. 
החברה מבטיחה ללוות את הרוכשים לאורך כל התהליך, מבחירת הנכס ועד לניהול השוטף. במהלך שני העשורים האחרונים צברו המייסדים רקורד מעשי עשיר הכולל פעילות יזמית ושיווקית ביעדי ביקוש אטרקטיביים בשווקים כמו ארה"ב, יוון, גאורגיה, קפריסין, פולין, רומניה, הונגריה ועוד, תוך הקפדה על שיתופי פעולה עם יזמים בעלי מוניטין ורקורד מוכח.
ניר שמול, מסר על פתיחת הפעילות של החברה החדשה: "זו התקופה האופטימלית להשקיע ביוון, ההיצע רחב, המחירים נגישים והבנקים חזרו להעניק הלוואות. בנוסף, אמנת המס בין יוון לישראל מיטיבה מאוד עם המשקיעים. המשבר הכלכלי ביוון יצר וואקום אדיר בפיתוח נדל"ן ותשתיות שפשוט קפא בשנות המשבר והביקוש היום לפיתוח פרויקטים חדשים ובמיוחד במודל מלונאי הוא אדיר".

"צריך לזכור שיוון היא מדינה שעיקר כלכתה נשענת על תיירות ויעברו עוד שנים עד שכמות חדרי האירוח בערים הגדולות יעמדו בהלימה אל מול כמות התיירות הנכנסת, וכך ההזדמנות הטמונה בבעלות על נכס שפועל במודל מלונאי מיטיבה עם הבעלים הן במובן של תשואה יציבה והן במובן של עליית ערך עתידית בהשוואה לכל מדינה אחרת באיחוד האירופי. חברת GLOBALICA גלובליקה תציע מעטפת שירותים מלאה לרוכשים, הכוללת בדיקות מקיפות, ניהול הנכסים והתאמתם להשכרה מידית." 
איש העסקים חיים איתן, מסר: "בשנים האחרונות ביססנו פעילות במיקוד הערים הגדולות ביוון, אתונה וסלוניקי בהן אנחנו משווקים בנייני מגורים שלמים והמשקיעים נהנים משוכרים לטווח קצר, או ארוך לבחירתם. במחיר דירה ממוצעת בגוש דן, אפשר כיום לרכוש 5-4 דירות ביוון, ולהחזיק עוגן כלכלי משמעותי, שכן, הדירות המושכרות צפויות להעניק תשואה גבוהה בשיעור של 5%-7% עם פוטנציאל להכנסה פסיבית יציבה וצמיחה כלכלית מתמשכת. יוון כידוע היא יעד תיירותי אהוב, מציעה לישראלים לא רק נכסים משתלמים, אלא גם קירבה גיאוגרפית, שעתיים טיסה בלבד לישראל, לצד אווירה ים תיכונית מוכרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה