נדל"ן ותשתיות

עסקת ענק בין קבוצת מבנה ופתאל: חצי מיליארד שקל ל-11 שנים

קבוצת מבנה חתמה הסכם עם שוכר עוגן בפרויקט הדגל "הסוללים" בתל אביב: ROOMS ו- Switchup מקבוצת פתאל ישכרו כ-25 אלף מ"ר משרדים בעסקה הנאמדת בכ-500 מיליון שקל לכ-11 שנים. השוכרת חתמה על הסכם לשכירות בניין שלם בן 13 קומות וכן קומות נוספות במגדל הצמוד בפרויקט, וכ-210 חניות
מערכת ice | 
הדמיית פרויקט מבנה הסוללים (צילום קבוצת מבנה)
עסקת ענק בשוק המשרדים: חברת מבנה נדלן, בניהולו של עוזי לוי, חתמה על הסכם עם החברות ROOMS ו-Switchup מקבוצת פתאל לשכירות בניין בן 13 קומות וקומות נוספות במגדל הצמוד בפרויקט, בשטח של כ-25 אלף מ"ר ברמת מעטפת ובתוספת 210 מקומות חניה בפרויקט הסוללים על ציר יגאל אלון בתל אביב.
על פי ההסכם, תקופת השכירות תהיה למשך של 129 חודשים (כ-11 שנים), ולשוכרים תעמודנה 3 תקופות אופציה שתסתכמנה יחד בכ-170 חודשים. בתקופת השכירות הראשונה, התמורה השנתית הממוצעת בגין דמי שכירות וניהול תעמוד על סך של כ-45 מיליון שקל. העסקה נאמדת בכ-500 מיליון שקל לכ-11 שנים.
בניית בנייני המשרדים נמצאת בעיצומה ונכון למועד פרסום דוח זה הושלמו כ-95% מעבודות השלד בהתאם ללוחות הזמנים המתוכננים. צפי החברה להשלמת הבניה וקבלת טופס אכלוס הינו חודש ינואר 2026.

עוזי לוי מנכ"ל קבוצת מבנה. צילום עופר חן
פרויקט "MIVNE הסוללים" על ציר יגאל אלון בתל אביב הינו פרויקט עירוב שימושים הכולל משרדים, מסחר ומגורים ובו מקימים שני מגדלי המשרדים בני 13 ו-37 קומות בשטח כולל של כ-70 אלף מ"ר. המגדלים בעלי מפרט טכני עשיר ומותאמים לצרכי הלקוח. לצד מגדלי המשרדים מקימה מבנה בפרויקט שני מגדלי מגורים בני 33 קומות כל אחד ובהם סך של 360 יחידות דיור, עם כ-3,200 מ"ר של שטחי מסחר. 
פרויקט הסוללים בנוי בתקן LEED פלטינום יוקרתי ולשם כך מתוכנן בבניה ירוקה ובעל מאפיינים אקולוגיים סביבתיים. תכנונו ועיצובו של הפרויקט מלווה על ידי משרד האדריכלים 'יסקי מור סיוון' ומשרד עיצוב הפנים של דנה אוברזון. זהו פרויקט בעל נגישות מרבית הממוקם בסמיכות לתחנת רכבת השלום, צמוד לנתיבי אילון ובעל גישה לתחבורה ציבורית. 

עוזי לוי, מנכ"ל קבוצת מבנה: "הסכם השכירות עם קבוצת פתאל כשוכר עוגן אסטרטגי בפרויקט הסוללים תומך במיצובו של פרויקט הסוללים כמרכזי ומוביל בתל אביב. אנו גאים בהסכם זה במיוחד על רקע התקופה המאתגרת והמורכבת כיום בישראל. חתימה על הסכם גדול כל כך דווקא בתקופה זו מדגישה את איכותו יוצאת הדופן של הפרויקט ועוצמתה של הקבוצה ויכולתה להוציא לפועל מהלכים עסקיים משמעותיים גם בתקופה מאתגרת". 
נדב פתאל, מנכ"ל חברת ROOMS: "מבנה הסוללים הינו פרויקט עסקים מהמובילים שנבנים בתל אביב ואנו גאים על שיתוף הפעולה עם קבוצת מבנה, להציע את פתרונות העבודה של החברות ROOMS ו-Switchup בפרויקט זה, וכך לאפשר לחברות סביבת עבודה איכותית בסטנדרטים הגבוהים ביותר לעובדיהן במיקום אטרקטיבי".
את מבנה יצגו בעסקה המחלקה המשפטית של קבוצת מבנה, ואת החברות מקבוצת פתאל ייצגו בעסקה עו"ד יואב קרמר ממשרד עורכי הדין עבדי, וקנין ושות' ביחד עם עו"ד אלכס לזרוביץ ממשרד גורניצקי GNY.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה