נדל"ן ותשתיות

"מאמינים בבניין הבירה": אמנון מרחב יוביל קבוצת יזמות נדל"ן חדשה בעיר

אמנון מרחב, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה היוצא ולשעבר מנכ"ל עיריית ירושלים, יעמוד בראש קבוצת יזמות נדל"ן חדשה בבעלות היזם הירושלמי אילן רוזנטל, לב לבייב ובנק מזרחי
מערכת ice | 
אמנון מרחב (צילום יח"צ)
אמנון מרחב, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה לשעבר ומנכ"ל עיריית ירושלים הקודם, נכנס לתחום הנדל"ן עם פרויקט חדשני בשיתוף היזם אילן רוזנטל, לב לבייב ובנק מזרחי. קבוצת היזמות, D.V. IVORY, תוביל פרויקטים מתקדמים המשלבים אדריכלות יוצאת דופן עם איכות חיים גבוהה.
בין הפרויקטים הבולטים בפורטפוליו של החברה נמצא פרויקט מתחם אפשטיין סמוך לקריית היובל. הפרויקט כולל מגדל מגורים ומלונאות בן כ-42 קומות, שעוצב ע"י משרד האדריכלים המוביל גייל-סמית משיקגו. במגדל יוקם מלון יוקרתי שיפעל תחת רשת מלונאות וריזורטים מהשורה הראשונה. בנוסף, יוקם במתחם מבנה ציבורי ייחודי בן כ-4000 מ"ר שישמש את אחד ממוסדות התרבות האומנות המובילים. בפרויקט ייבנו גם דירות לשכירות ושטחי מסחר. הפרויקט תוכנן ועוצב במשך כמעט שבע שנים.

פרויקט נוסף של החברה הוא Ein-Carem Tower במתחם "בזק" בקריית היובל, גם הוא על ציר הרכבת הקלה. הפרויקט יכלול בניין מגורים עם שימושים מעורבים לציבור, מסחר ותעסוקה, שתוכנן ע"י משרד ישר אדריכלים.
הקבוצה מקדמת פרויקטים נוספים בשלבי יזמות שונים בירושלים, בית שמש, טבריה, באר שבע ועוד.
אמנון מרחב: "זו זכות גדולה לשוב ולהיות חלק מבוני ירושלים ומבוני הארץ בכלל. החברה שאוביל תביא לירושלים בפרט ולכל מקום בו תפעל תפיסת עולם של איכות ומצוינות בבנייה. אנו מאמינים בירושלים ובענף וחרף כל האתגרים של התחום והתקופה אנו מאמינים בבניין הבירה והארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה