נדל"ן ותשתיות

רשות מקרקעי ישראל במכרז ענק: כמה דירות ייבנו בתל אביב?

רשות מקרקעי ישראל מכריזה על הזוכה במכרז בתל אביב בו שווקה קרקע במתחם לבניית כ-4 יחידות דיור למגורים בבנייה רוויה. המתחם ששווק במכרז הינו חלק מתוכניות לשיכוני קריית שלום בת"א-יפו על שטח של כ-765 דונם בדרום העיר | כל הפרטים

מערכת ice | 
שוק הדיור (צילום shutterstock, פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
רשות מקרקעי ישראל הודיעה היום (שלישי) כי עשרים הצעות הוגשו עבור המרכז בתל אביב בו שווקה קרקע במתחם לבניית כ-4 יחידות דיור למגורים בבנייה רוויה. עוד נודע, כי המתחם ששווק במכרז הינו חלק מתוכניות לשיכוני קריית שלום בת"א-יפו על שטח של כ-765 דונם בדרום העיר.
מדובר באזור מגורים, שטחים למוסדות ומבני ציבור, מסחר ומשרדים, תשתית דרכים ושטחים ציבוריים פתוחים ותשתית דרכים. על פי ההודעה הרשמית שפרסמה רשות מקרקעי ישראל, צוין כי הזוכה היא חברת ש. יגל תעשיות בע"מ, הדר שוקר.
עוד נודע כי הוצאות הפיתוח של פרויקט הנדל"ן החדש בתל אביב הינן בסך של 99,349 שקל. בנוסף, צוין כי גובה הפיקדון לקיום הצעה מסתכם ב-1,385,000 שקל. לצד זאת, נחשף כי סכום הזכייה מסתכם ב-6,280,000 שקל. 
כזכור, בחודש שעבר הודיעה רשות מקרקעי ישראל על הזוכה במכרז לבניית 360 יחידות דיור בבנייה רוויה למגורים במתחם בשכונת רכסים בערד על פי ההודעה הרשמית שפורסמה מטעם רמ"י, נודע כי הוגשו שתי הצעות למכרז בערד בו שווקה קרקע בשכונת רכסים. סכום הזכייה הכולל כ-38,018,018 מיליון שקל (לא כולל מע"מ והוצאות פיתוח בסך של כ-48,007,550 מיליון שקל).

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה