נדל"ן ותשתיות

כמעט אסון באחד הקניונים המוכרים בישראל: התקרה קרסה לרצפה

בקניון M הדרך שבמחלף בית ינאי נרשם אירוע חריג כאשר ברזלים ועצים מהקונסטרוקציה, נפלו מגובה של שתי קומות, יוצרים מחזה מטלטל של הרס במרכז הקניון השוקק
מערכת ice | 
קניון (צילום יחצ)
בשבת האחרונה, אירוע דרמטי זעזע את השגרה בקניון M הדרך שבמחלף בית ינאי, כאשר חלקים נרחבים מהתקרה קרסו ונפלו במרכז המתחם המסחרי. התקרית המדאיגה התרחשה באזור המוקף במסעדות, חנויות ודוכני מזון, מה שהגביר את הסכנה הפוטנציאלית לשוהים במקום. חלקי התקרה, שכללו ברזלים ועצים מהקונסטרוקציה, נפלו מגובה של שתי קומות, יוצרים מחזה מטלטל של הרס במרכז הקניון השוקק.
תגובת הרשויות הייתה מהירה ומקיפה. צוותי מד"א הגיעו במהירות לזירה והעניקו טיפול רפואי לאישה אחת שסבלה מתסמיני חרדה בעקבות האירוע. במקביל, כוחות כיבוי אש, משטרה וצוותי ביטחון מהמועצה האזורית התגייסו לטפל באירוע ולהבטיח את שלומם של הנוכחים. המתחם הפנימי של הקניון נסגר מיידית כצעד בטיחותי הכרחי, בעוד הרשויות החלו בבדיקה מעמיקה של נסיבות הקריסה.

המועצה האזורית עמק חפר הגיבה לאירוע בהודעה רשמית: "הפיקוח המוניציפלי של המועצה, ביטחון המועצה, מד"א, כיבוי אש ומשטרה נמצאים בקניון. מהנדס המועצה וצוותו ייבחנו את נסיבות האירוע ואת המבנה, ואנו נעדכן בהתאם".
הקריסה המפתיעה של חלקי תקרה במבנה מסחרי פעיל מדגישה את הצורך בפיקוח קפדני ובבדיקות תקופתיות של מבנים דומים ברחבי הארץ. בעוד שהחקירה ממשיכה, הציבור והרשויות ממתינים בדריכות לממצאים שיכולים לשפוך אור על הגורמים לתקרית ולהוביל לצעדים משמעותיים למניעת אירועים דומים בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה