נדל"ן ותשתיות

האחים חג'ג' במהלך דרמטי: ימונו למנכ"לים המשותפים של הקבוצה

האחים צחי ועידו חג'ג', ממנים את עצמם לתפקיד הנהלת חברת הנדל"ן המצליחה, במקומו של תמיר אמר שהודיע על פרישתו מתפקיד המנכ"ל לפני מספר חודשים. בתוך כך גם שינוי בגזרת סמנכ"ל הכספים: במקומה של סיגל צדוק ימונה נאור סמוזיק שצמח מבפנים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  5
צחי ועידו חגג (צילום קבוצת חגג)
דירקטוריון קבוצת חג'ג' אישר לפני שעה קלה הערב (שני) את החלטת לבעלי שליטה כי ימונו לתפקיד המנכ"לים המשותפים של חברת הנדל"ן במקומו של תמיר אמר שהודיע על סיום תפקידו בפברואר השנה, לאחר כשנתיים בתפקיד. האחים צחי ועידו חג'ג' ייכנסו לתפקיד כבר בסוף החודש - מועד סיום כהונתו של אמר.
בתוך כך, גם המינוי של המנכ"ל היוצא לתפקיד סמנכ"לית הכספים, סיגל צדוק - משתנה. באפריל שנה שעברה, משך אליו אמר את סיגל צדוק שעבדה תחתיו עוד כשהיה בחברת פרטנר. לאחר שצדוק התפטרה בתקופה האחרונה, מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים רו"ח נאור סמוזיק.  נאור החל לעבוד בקבוצת חג'ג' לפני 7 שנים וצמח במעלה התפקידים, והוא דוגמא ליכולת להתקדם בתוך הקבוצה לתפקידים הבכירים ביותר.

נאור סמוזיק, סמנכ"ל הכספים של קבוצת חג'ג'.באדיבות קבוצת חג'ג'
האחים חג'ג', שהקימו את קבוצת הבנייה לפני יותר מעשרים שנה, הנפיקו אותה בבורסה בשנת 2011, והיום היא נסחרת בשווי של כמיליארד שקל. את שנת 2023 סיימה קבוצת חג׳ג׳ ברווח נקי של שהסתכם בכ-269 מיליון שקל - שיא מאז הונפקה בבורסה. השנה הפכה קבוצת חג'ג' גם לאחת השחקניות הגדולות והחזקות בתחום ההתחדשות העירונית, וזאת באמצעות שותפות בחברת חג'ג' צים נדל"ן שבמסגרתה כבר נמצאות יחידות דיור רבות בבנייה, מבין עשרות אלפי יחידות שהן חלק מהשותפות החדשה.
פעילות ההתחדשות העירונית מתווספת לפעילות היזמית של קבוצת חג'ג' שבמסגרתה החלה בביצוע של 5 פרוייקטים במיקומים היוקרתיים ביותר בתל-אביב - כך בפרוייקט bavli master piece , בפרוייקט שד"ל המורכב ממגדל בגובה 40 קומות ברחוב שד"ל הסמוך לרוטשילד, בפרוייקטים באיינשטין BLVD הכוללים 2 מגדלים ו-4 בנייניםובפרוייקט יפו הצעירה שם החלו להקים 2 בניינים מרקמיים. בנייתו של פרוייקט MOMA בפלורנטין מתקדמת מאד ונמצאת לקראת סיום, והבנייה של מגדל INFINITY באבן גבירול בעיצומה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מתי פשיטת רגל מתי? (ל"ת)
    אחד 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בהצלחה לאחים חג'ג'
    חן סיטון 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעזרת השם בהצלחה לאחים אנשי חסד יודעים לעשות טוב למשפחות נזקקות במשך שנים רבות ועוד הרבה דברים של נתינה וזה סוד ההצלחה חסד.
    סגור
  • 3.
    בהצלחה ???? (ל"ת)
    בנע 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    עליות שערים צפויה בשער המניה
    משה 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חגג תעלה חזק בבורסה של תל אביב
    סגור
  • 1.
    נראה כי בעיות קשות אצל החגגניקים- אסור להתקרב אליהם
    דניאל 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבורה של אנשים שלא מכירים אף אחד חוץ מעצמם- לא ראויים
    סגור