נדל"ן ותשתיות

עסקת נדל"ן מפוקפקת: רכש בית שעומד לקרוס כל רגע ב-1.4 מיליון שקל

דיוויד מוט, בחור אמריקאי בן 59, החליט להגשים את החלום שלו ולרכוש וילה מטורפת, צמודה לים, במחיר שווה לכל כיס. אלא שהצוק עליו יושבת הווילה מתפורר בקצב מהיר, והבית יקרוס בקרוב אל תוך הים. שווה את הסיכון?
מערכת ice |  1
הווילה שעומדת לקרוס (צילום צילום מסך מתוך טוויטר @jjauthor)
מי מאיתנו לא חולם לרכוש לעצמו וילה ענקית על הים, שקטה, שמשקיפה על הנוף של המים הכחולים, ולהתגורר במקום החלומי ביותר שניתן לחשוב עליו? כך גם חשב לעצמו דיוויד מוט, בחור אמריקאי בן 59 שהחליט להגשים את החלום הגדול שלו ולרכוש וילה ענקית מעל הים.
עד כן הכל בסדר. אבל מה שעד עכשיו לא ידעתם הוא שמוט, שהחליט להגשים את החלום הגדול שלו, הבין שאינו יכול לרכוש לעצמו וילה על הים במיאמי למשל, אז הוא החליט ללכת על יעד פחות שגרתי.
על פי דיווח בסוכנות הידיעות "בלומברג", מוט רכש וילה ענקית על הים במדינת מסצ'וסטס שבארצות הברית, תמורת סכום של כ-395 אלף דולר (כ-1.45 מיליון שקל), אבל יש קאץ' אחד - הווילה עומדת לקרוס בשנים הקרובות, כאשר הצוק עלייה היא יושבת מתפורר בקצב מהיר, ומוט חי על הקצה מה שנקרא - עד הסוף.
לא בכדי, המוכר של הנכס הסכים למכור אותו בסכום כה צנוע, בטח כשמדובר על וילה מדהימה בעלת שלושה חדרי שינה, שני חדרי רחצה ובמרחק של כ-7 מטרים מן הים. מוט עצמו סיפר ל"בלומברג" כי הוא מרוצה מאוד מהווילה שרכש ושאיכות החיים שלו זינקה מאז עבר אליה.
מוט סיפר כי "אני חי את החלום כל עוד אני יכול. החיים קצרים מדי וכשיש הזדמנות להגשים חלום, גם אם זה לכמה שנים, צריך לקפוץ על זה. אני יודע שבסופו של דבר הבית ייפול לאוקיינוס. יכול להיות שזה יקרה בעוד כמה שנים, יכול להיות גם בעוד כמה עשורים, כבר היו דברים מעולם". אז מה דעתכם, שווה להגשים את החלום בשביל סיכון כזה?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניתן לעכב
    יוסף 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יבצע השקעה של בטון בחפירה בעומק האדמה בחזית הבית לפני הים אך לא קרוב לים.כך שהים לא ישאב את האדמה מהר מדי. השקעה לא זולה אך אפשרית אם לא ימנעו ממנו הרשויות.
    סגור