נדל"ן ותשתיות

מאות דירות חדשות: זו העיר המרכזית שתזכה

חברת סופרין התקשרה בהסכם עקרונות לרכישה של 70% מפרויקט פינוי בינוי של 211 דירות במרכז פתח תקווה. בנוסף, החברה השלימה השבוע את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות

מערכת ice | 
אילן שוורצזורגן (צילום נווה אביאני)
חברת הנדל"ן סופרין אחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות. במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר וזאת בהיקף של כ-115.4 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס סכום של כ-80 מיליון שקל.
בקבוצת סופרין מציינים כי גיוס ההון הנוכחי ישמש את החברה, בין היתר, להמשך הפיתוח העסקי שלה, לקידום פרויקטים בתהליכי ייזום, לקליטת פרויקטים חדשים ולתמיכה בהמשך פעילות החברה בעתיד.
בתוך כך החברה הודיעה כי היא חתמה על הסכם עקרונות לכניסה כשותפה בהיקף של 70% בפרויקט התחדשות עירונית בפתח תקווה,  ברחובות פרץ נפתלי ופרופסור שור, במסגרתו ייהרסו 10 בניינים במרכז העיר עם 68 יח"ד  ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות,  עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.
מדובר במתחם בין 5.3 דונם במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות וכ- 200 מטר מהקו האדום של הרכבת הקלה. לפי הערכה ראשונית, היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט לקבוצת סופרין יהיה כ-210 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה