נדל"ן ותשתיות

כל העובדים יקבלו מניות: זאת חברת הענק שהכפילה את רווחיה

יצרנית מנועי הסילון רולס רויס רשמה שורת מהלכי התייעלות, לאחר שנפגעה קשות ממגפת הקורונה. התוצאה: רווח של 1.1 מיליארד ליש"ט במחצית הראשונה של 2024. כל 42,000 עובדיה יהנו ממניות בשווי 700 פאונד.  בהודעת החברה נמסר: "התוצאות החזקות שלנו התאפשרו הודות לעבודה קשה"
מערכת ice | 
מניות-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת רולס רויס רשמה לאחרונה שורת מהלכי התייעלות שהביאו להתאוששותה, ובזכותם יהנו עובדיה המאושרים ממניות בשווי 700 פאונד - לכל אחד. יצרנית מנועי הסילון  הודיעה במזכר פנימי כי תעניק 150 מניות ל-42,000 עובדיה ברחבי העולם. החדשות מגיעות לאחר שהחברה מדרבי, הכריזה על רווחים של 1.1 מיליארד ליש"ט במחצית הראשונה של השנה, כמעט כפול ממה שהרוויחה בתקופה המקבילה ב-2023.
 

לפי דיווח ה-BBC היום (שבת) זו הפעם הראשונה שרולס רויס ​​מעניקה מניות לעובדים, והחלוקה תתבצע בספטמבר. המהלך צפוי לעלות לחברה כ-30 מיליון ליש"ט. עובדים בבריטניה לא יוכלו למכור את המניות במשך שלוש שנים, ולאחר מכן הן יהיו חייבות במס, אלא אם הן יוחזקו במשך חמש שנים.
"התוצאות החזקות שלנו במחצית הראשונה והתקדמותנו בתהליך ההתייעלות התאפשרו הודות לעבודה הקשה ולפעולות של אנשינו", צוטטה החברה. רולס רויס ​​נפגעה קשה ממגיפת הקורונה, שגררה ירידה חדה בנסיעות אוויריות עולמיות, והשפיעה מאוד על עסקי התעופה והחלל המסחריים של החברה, המוכרת ומספקת שירות למנועי סילון.

רולס רויס, המעסיקה 21,000 עובדים בבריטניה, הודיעה באוקטובר על תוכניות לסלק 2,500 משרות ברחבי העולם, כדי להפוך את החברה ל"יעילה ואפקטיבית יותר". טופאן ארגינבילגיץ', מנכ"ל החברה, השיק בינואר אשתקד תוכנית טרנספורמציה זמן קצר לאחר מינויו, ותיאר את החברה המתקשה כ"פלטפורמה בוערת" ואמר לצוות העומד בפניהם "הזדמנות אחרונה" לשינוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה