נדל"ן ותשתיות

הפרויקט בתל אביב יוצא לדרך: החפירות יימשכו כשנה וחצי

חברת אביסרור משה ובניו הודיעה הבוקר על קבלת היתר חפירה ודיפון בפרויקט הדגל "אשירה" שדה דב, בתל אביב. "בימים הקרובים נתחיל בביצוע ההכנות הנדרשות על מנת להבטיח שהעבודות יתחילו בהקדם ובצורה חלקה ובטוחה"
מערכת ice |  1
אביסרור הדמיה (צילום יחצ)
חברת אביסרור משה ובניו הודיעה הבוקר על קבלת היתר חפירה ודיפון בפרויקט הדגל של החברה – אשירה בשדה דב. החברה צפויה להתחיל בחפירות במהלך השבועות הקרובים, בהתאם ללוח הזמנים המתוכנן. חברת אביסרור מעריכה כי החפירות ימשכו כ-18 חודשים. את עבודות הבנייה תבצע חברת אביסרור בעצמה, עקב היותה חברה קבלנית וגם יזמית. 
פרויקט "אשירה" יבנה על אחת הקרקעות הנחשקות ביותר בתל אביב, על שטח של 7.3 דונם, 406 יחידות דיור, במגדל מגורים בן 34 קומות ובנייה מרקמית של בניני בוטיק בני- 7, 8 ו-15 קומות כולל שטחי מסחר. הפרויקט כולל דירות במגוון גדלים, החל מ-2 חדרים ועד דירות פנטהאוז יוקרתיות, במחירים של החל מ-3.9 מיליון שקל. העבודות בשטח צפויות להתחיל בשבועות הקרובים
ג'קי אביסרור, בעלים משותף וסמנכ"ל בחברת אביסרור משה ובניו: "אנחנו שמחים על שלב נוסף בפרויקט הדגל של החברה, קבלת היתר החפירה ודיפון לפרויקט אשירה. בימים הקרובים נתחיל בביצוע ההכנות הנדרשות על מנת להבטיח שהעבודות יתחילו בהקדם ובצורה חלקה ובטוחה. בתקופה קצרה של שלושה חודשים בלבד מתחילת השיווק אנחנו עדים להתעניינות גבוהה במיוחד בפרויקט."
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה בנין בוטיק בן 15 קומות ? קשקשת (ל"ת)
    אין גבול ליצירתיות 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור