נדל"ן ותשתיות
נמל התעופה שנשכח בישראל חוזר לחיים: מאיפה תוכלו לטוס לחו"ל?
מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים בשדה התעופה רמון: "חידוש הפעילות הבינלאומית בשדה התעופה רמון היא משימה אסטרטגית ברמה הלאומית בפרט בתקופת המלחמה"
"שדה התעופה רמון לא יכול להישאר רק לשימוש פנים ארצי. בשנים הקרובות, כשנתב"ג יגיע לשיא הקיבולת, השדה המשלים עדיין לא יהיה מוכן ורמון הוא האלטרנטיבה המתבקשת. בהנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, אנחנו מקדמים שורת פעולות לטובת חידוש הפעילות הבינלאומית ברמון", כך אמר מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, במהלך סיור עבודה מקצועי שערך בשדה התעופה רמון באילת, במטרה לעמוד על ההערכות של השדה למצבי חירום והשמירה על כשירות מבצעית בצל איומי החות'ים וההתחממות בגבול הירדני.
במרכז הדיון, שהתקיים בהשתתפות מנכ"ל רשות שדות התעופה, אמנון כהן, עמדו יישום לקחי השבעה באוקטובר בענף התעופה והמוכנות של שדה התעופה רמון לשמש כשדה אלטרנטיבי לנתב"ג במצבי חירום. בנוסף, הוצגו ע"י מנהל השדה, זוהר גפן, נתוני הפעילות הבינלאומית והפנים ארצית מאז פתיחת השדה והכשירות המבצעית של השדה כיום.
מנכ"ל משרד התחבורה הדגיש בישיבה את החשיבות בחידוש הפעילות הבינלאומית בנמל התעופה ועדכן כי משרד התחבורה גיבש מתווה להגברת טיסות פנים ארציות שמקודם בימים אלה. בנוסף, ציין המנכ"ל כי תכניות רבות להגברת הפעילות ברמון שקודמו ע"י שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, מתעכבות בגלל המלחמה והנחה לערוך בהקדם דיון משולב, יחד עם משרד התיירות, עיריית אילת ונציגי האוצר, במטרה לגבש תכנית מקיפה להכניס פעילות חדשה ולהחיות את השדה לטובת העיר אילת. במגדל הפיקוח עמד מנכ"ל משרד התחבורה על התקני הבטיחות המחמירים והפעילות של פקחי התעופה בצל שיבושי ה-GPS.
במסוף מנחם בגין קיבל מנכ"ל משרד התחבורה סקירה על הפעילויות במקום, שעבר שיפוץ נרחב, ועמד על נהלי הבטיחות והפעילות במקום בצל האירועים הביטחוניים האחרונים. בישיבה נדונו מספר דרכים לטובת קיצור זמני ההמתנה והרחבת הטרמינל לטובת ציבור הנוסעים. באגף הרישוי בעיר הדרומית, ביקר מנכ"ל משרד התחבורה יחד עם ראש מנהל התנועה, במטרה לבחון באופן בלתי אמצעי את איכות השירות שמקבלים המפונים הרבים שנמצאים במלונות באילת ותושבי העיר. המנכ"ל בן זקן שוחח עם האזרחים שהמתינו במקום וביקש לשמוע מהם אודות דברים הטעונים שיפור.
עוד ב-
מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, אמר בסיום הביקור: "הגברת הפעילות בשדה התעופה רמון היא משימה לאומית וציונות אמיתית שתתרום להפרחת הנגב ותסייע למסחר ולענף התיירות בעיר אילת. בהנחיית שרת התחבורה, מירי רגב, אנחנו מחויבים באופן מלא לפיתוח והרחבת הפעילות בשדה התעופה רמון, למרות האתגרים הלא פשוטים להכניס פעילות חדשה לשדה בתקופה מורכבת. שמחתי להיווכח שהשדה נמצא במוכנות גבוהה והוא ערוך לכל תרחיש".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(37):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
31.ביזבוזשולה 08/2024/06הגב לתגובה זו0 0העיקר בנו שדה חדש וכמעט אין בו שימושסגור
-
30.כמה בן זקן מתאים למירי רגב, כמו מכסה לסיר. 2 אפסים. (ל"ת)גד 07/2024/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
29.למען הציבורחזי 07/2024/28הגב לתגובה זו0 0לשטח אותו לעבור מיקום אחרסגור
-
28.למען הציבוררמי 07/2024/28הגב לתגובה זו0 0איפה שמו את השדה תעופה הזה מיקום גאוגרפית גרוע ביותר לא היה מקום ליד אילת 4.או 5 קילומטר גג מהעיר בגלל המיקום מעדיפים לבוא ברכב הפרטי ...עם הסדרי הביטחון והבדיקות עם רכב מגיעים באותו זמן אפילו פחות .סגור
-
27.איפה נרשמים? (ל"ת)רמימ 07/2024/28הגב לתגובה זו1 0סגור
- טען עוד
-
26.מה לגבי הארכת מסלול המראה, אל תוך הים?Rנב חיפאי 07/2024/28הגב לתגובה זו1 1יש נמל תעופה בחיפה, שניתן להאריך מסלול המראה אל תוך הים. ממזרח למערב לא ניתן להאריך, בגלל הנמל, אז ניתן לעשות זאת מדרום לצפון, עם כניסה לים. מה גם, שההמראות והנחיתות הן מעל אזור תעשייה, ולא אזור מגורים.סגור
-
25.מושחתים כולםדוד 07/2024/27הגב לתגובה זו0 0לפני שבנו נמל תעופה היו צריכים להשקיע ברכבת עד אילת תושבי הדרום ממצפה ומטה צריכים להשתמש בנמל רמון בלבד ולא לנסוע לתל אביבסגור
-
24.כל היופי בנמל הקודם זה היה הקירבה לאילת (ל"ת)אבי 07/2024/27הגב לתגובה זו1 0סגור
-
23.לפני הכל צריך תחבורה!ארז 07/2024/27הגב לתגובה זו3 0קודם שיעשו סוף סוף רכבת לאילתואחר כך שידברו על שדה התעופה.סגור
-
22.חבר שואל מי זה הנעל של המשרדיובל 07/2024/27הגב לתגובה זו2 0הרי ההוא לא עבר את הועדה . אז מי זה עכשיו? אולי הבחור של דרוקק יכול לספק לנו? רד שנדע . או שכולם בחופשה מרוכזת 3 חודשים אבל לא נורא החטופים רק סובלים הם לא מתים.סגור
-
21.טיסות העברה לרמון מחיפהגדעון 07/2024/27הגב לתגובה זו1 0כדאי לבדוק התכנות טיסות לחו"ל מרמון עם נוסעים שיגיעו בטיסה מחיפה, מה שדורש כמובן סבסוד ממשלתי ויוריד עומס מנתבגסגור
-
20.רכבת מהירה שתחבר את המרכז עם שדה רמון. זה מה שצריך ואז (ל"ת)חזי 07/2024/27הגב לתגובה זו3 0סגור
-
19.תעשו לשם רכבת ואז תנסו להפעילופנסיונר 07/2024/27הגב לתגובה זו2 0בלי רכבת זה אבוד,אף אחד לא ישתמש בוסגור
-
18.בכייה לדורות. (ל"ת)??סגירת שדה דב 07/2024/27הגב לתגובה זו1 0סגור
-
נכון סגירת שדה דב מכה קשה לישראלישראלי 07/2024/27הגב לתגובה זו0 0בכל מדינה יש שדה בינלאומי וושדה משני שהוא המרכזי לטיסןת פנים ומדינת ישראל פשוט חיסלה אותו , זה לא התנהגות של מדינה עם חזון תחבורתיסגור
-
17.נמל תעופה מעולהרבקה 07/2024/27הגב לתגובה זו1 0רק לתושבי הדרום וסביבתה. לתושבי המרכז לא רלוונטי.סגור
-
16.רחוק מדי, לא שווה. (ל"ת)מאור 07/2024/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
15.מי יכול לחשוב במשרד התחבורה ?ד"ר עפר יוסף 07/2024/27הגב לתגובה זו1 0אין לאף אחד ממשרד התחבורה שכל ? לא יכולים לחשוב ? תמצאו פיתרון להגעה מהירה ונוחה בעלות סמלית לשדה התעופה ואז יהיה אפשרי להפעיל את שדה התעופהסגור
-
14.ומרמון לתל אביב בטיסה למה כל זה לא הבנתי (ל"ת)חי 07/2024/27הגב לתגובה זו1 0סגור
-
13.לא מבין עדיים איך אים רכבת לאילתירון 07/2024/27הגב לתגובה זו1 0לא מבין למה לא סוללים רכבת לאילת עד עכשיו לא הבנתי מה הבעיה בזהסגור
-
12.דיי להבטחותאבי בוקובזה 07/2024/27הגב לתגובה זו1 0לא מירי רגב ובטח לא אתה מנכל התחבורה המילים שלכם ללא תוכן וללא אחריות מספיק נמאסתם עלינו כולכם אחד אחדסגור
-
11.רק מירי רגבציון נצחון 07/2024/27הגב לתגובה זו0 1ציונית אמיתית, מפריחת הנגב ומפתחת הגליל. היא המתאימה ביותר לרשת את ראש הממשלה המכהן נתניהו.סגור
-
10.נותנים למטומטמים לקבל החלטות וככה זה נראהעידן 07/2024/27הגב לתגובה זו1 0עבריינים בממשלת ישראלסגור
-
9.שיש פוליטיקה ואין שכל זו התוצאהרונאל 07/2024/27הגב לתגובה זו1 0טימטום והשקאות מיותרות זה לא יעבודסגור
-
8.אם אין שם מצביעים לשרת התחבורה אז אין מה להשקיע שם (ל"ת)מציבעי ליכוד ברמון 07/2024/26הגב לתגובה זו7 3סגור
-
7.למה האוטובוס לא נכנס לטרמינלמשה כהן 07/2024/26הגב לתגובה זו5 1למה האוטובוסים שיורדים לאילת. לא נכנסים לטרמינאל? אם אני רוצה לנסוע לחול מרמון ואני תושב תל אביב. אני חייב לנסוע עד אילת. ולקחת מונית חזרה לרמון. למה האוטובוס לא פשוט נכנס לטרמינאל?? למה אני צריך לבזבז 3 שעות. כשהוא יכול להוריד אותי ישר בטרמיל. כן 3 שעות כי אם אני מגיע עם האוטובוס ליחה בארבע בבוקר אין מוניות חזרה. ולוקים מחיר לילה. טמטום ממשסגור
-
מי אתה רוצה שיחשוב שם??יובל 07/2024/27הגב לתגובה זו0 0היא שחזרה מטיול טברנות ביוון. הוכ שנמצא בפלורידה. המשרד שחי על יהלומים ושות לכאורה.. מי יחשוב עלינו מי?סגור
-
6.איפה השכלריבונו של עולם 07/2024/26הגב לתגובה זו12 2במקום המליארדים לעוד שדה תעופה תשקיעו את הכסף ברכבת מהירה לאילת דרך שדה התעופה רמון ים המלח ועוד הערבה חבל ארץ ענקי נטוש הערבה ממש מתחננת לפיתוח יש שגה תעופהסגור
-
5.רמוןאריה 07/2024/26הגב לתגובה זו3 2פיל לבן חבל על כל אגורה נוספתסגור
-
4.שדה רמוןאריה 07/2024/26הגב לתגובה זו3 2פיל לבן חבל על כל אגורה נוספתסגור
-
3.משה בן זקן מוכיח שוב שאין לו שום הבנה בתחבורהמוטי בר-נס 07/2024/26הגב לתגובה זו8 2מנכ"ל משרד התחבורע הגיע לתפקידו ללא כל כישורים, וכל יום הוא מוכיח זאת מחדש הוא חושב שלנסוע 300 ק"מ כדי להגיע לשדה תעופה זה הגיוני אדם נטול חכמה מינימלית, אסור שישרת בתפקיד האחראי על 40 מיליארד שחסגור
-
לא רק זהמוטי 07/2024/26הגב לתגובה זו7 2עוד אני צריך לנסוע עד אילת . ולחזור חזרה. כי האוטובוס לא נכנס לטרמינל. הזוי ממשסגור
-
חלם בהתגלמותודוידי 07/2024/26הגב לתגובה זו9 1במקום הכסף לעוד שדה תעופה השקיעו ברכבת מהירה לאילת דרך כל מוקדי הטבע ,עין גדי ים המלח ,קומראן הערבה חבל ארץ מבוזבזת ונטושה בתי מלון יש אכסניות יש צימרים יש מטיילים ותיירים אין ו תוקם עיר גדולה בין באר שבע לאילתסגור
-
ממש טימטום.מירי 07/2024/27הגב לתגובה זו0 0אופייני לממשלת החידלון שהכל ג׳ובים במקום אנשי מקצוע טוביםסגור
-
2.דברים הנאמרים על הקרח.נחייה ונראה. (ל"ת)עזרא 07/2024/26הגב לתגובה זו4 2סגור
-
1.אפשר את זה ביותר פראבדה?יוסי 07/2024/26הגב לתגובה זו6 2קומוניקט חסר תוכןסגור
-
חכמי חלםשמיל 07/2024/27הגב לתגובה זו0 0למה אין רכבת מנמל התעופה לאילתסגור