נדל"ן ותשתיות

אכלוס מגדלי היוקרה החל: G City משכירה מעל 300 דירות

חברת G City מאכלסת את מגדל מגורי היוקרה להשכרה בטמפה פלורידה. מגדל AER Tampa כולל 334 דירות יוקרה להשכרה. שכר הדירה הצפוי גבוה בכ-40% משתוכנן. החברה מעריכה כי ה-NOI השנתי הצפוי מהמגדל הינו כ-13 מיליון דולר והתשואה הצפויה על עלות ההשקעה - כ-7.2%
מערכת ice | 
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת G City קיבלה אישור אכלוס והחלה לאכלס את מגדל מגורי היוקרה להשכרה AER Tampa (AER - Arts and Entertainment Residences) בטמפה, פלורידה, ארה"ב, הכולל 334 דירות יוקרה להשכרה ושטחי מסחר בקומת הקרקע.
המגדל ממוקם ברחוב Tyler בלב רובע האמנות של טמפה, הנחשב לאזור שוקק חיים בעיר, על שפת הנהר, בסמיכות למוזיאונים לאמנות, מוזיאון הילדים, הקונסרבטוריון וכן לאוניברסיטת טמפה. 
תמהיל הדירות להשכרה במגדל מגוון, וכולל דירות בשטח 70-150 מ"ר, החל מדירות סטודיו ועד לדירות 3 חדרי שינה ופנטהאוזים. הדירות ייחודיות בעיצובן, במפרט יוקרתי, ומציעות מרפסות פרטיות וחלונות מהרצפה עד התקרה עם נוף מרהיב. 11 הקומות הראשונות במגדל כבר מוכנות לאכלוס, ושכר הדירה בהן גבוה בכ-40% משכר הדירה שתוכנן.
המגדל היוקרתי כולל מגוון שירותים, וביניהם טרקלין עסקים יוקרתי עם חדרי מנהלים פרטיים להשכרה, טרקלינים על הגג, מרכז בריאות וספא, חדר כושר, בריכה ועוד. הוא ממוקם ב-Opportunity Zone, אזור הזכאי להטבות מס, כגון דחייה של רווחי הון נוכחיים ופטור ממס אם הנכס הנבנה יוחזק על-ידי החברה לתקופה של עשר שנים או יותר. חברת G City מעריכה כי ה-NOI השנתי הצפוי מהמגדל הינו כ-13 מיליון דולר והתשואה הצפויה על עלות ההשקעה הינה כ-7.2%. 
צבי גורדון, מנכ"ל Gazit Horizons: "אנו מאמינים ש-AER Tampa אינו כמו כל קהילת מגורים אחרת בטמפה, החל מהעיצוב היוקרתי שלו ועד לחבילת השירותים הייחודית שהוא מציע והמיקום המרכזי שלו. ככל שרובע האמנות של טמפה ממשיך לצמוח ולהתפתח, הדיירים שלנו ימצאו את עצמם במרכז העניינים, מוקפים בתרבות, אמנות, אוכל משובח ובמיקום עם האטרקציות המבוקשות ביותר בעיר. בנוסף, יתווסף בקומת הקרקע של המגדל שטח מסחרי של כ-1,300 מ"ר שיציעו שירותים נוספים לדיירים. אין ספק שהפרויקט החדש מציב סטנדרטים חדשים וגבוהים של מגורים בעיר, המגדירים מחדש את המונח מגורי יוקרה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה