נדל"ן ותשתיות

אנגלו סכסון רושמת הישג ענק: זו עסקת המיליונים של רשת תיווך הנדל"ן

סניף שוהם של רשת התיווך אנגלו סכסון מודיע כי הושלמה עסקת מכירה בסכום של כ- 60.5 מיליון שקל עבור מבנה תעשייה ומשרדים בקריית שדה התעופה. ראובן בוסקילה, זכיין אנגלו סכסון סניף שוהם: "המבנה עמד על המדף זמן קצר בלבד, דבר המעיד על איכות הנכס, מיקומו האסטרטגי והמחסור בהיצע של נכסים מסוג זה"

מערכת ice |  1
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סניף שוהם של רשת התיווך אנגלו סכסון הכריז השבוע  כי הוא הוביל עסקת מכירה בסכום של כ- 60.5 מיליון שקל עבור מבנה תעשייה ומשרדים בקריית שדה התעופה (איירפורט סיטי), המשקף מחיר של למעלה מ-12 אלף שקל למ"ר. 
לטענת רשת התיווך אנגלו סכסון, מדובר במבנה תעשייה ומשרדים בשטח של כ-5,000 מ"ר, הכולל 3 קומות שונות כאשר קומת הקרקע משמשת עבור תעשייה ושתי הקומות העליונות עבור משרדים. המבנה מושכר בתפוסה כמעט מלאה עם חוזים ארוכי טווח, כך שהרוכשים יזכו לתשואה מיידית על השקעתם.
ראובן בוסקילה, זכיין אנגלו סכסון סניף שוהם, התייחס לעסקת הענק בה היה מעורב ואמר: "המבנה עמד על המדף זמן קצר בלבד, דבר המעיד על איכות הנכס, מיקומו האסטרטגי והמחסור בהיצע של נכסים מסוג זה. יש באזור נכסים מגוונים ומגוון רוכשים פוטנציאליים שמגלים עניין רב". 
עוד ציין בוסקילה: "אנחנו מזהים ביקושים גבוהים מאוד בפרט לתעשייה ואחסנה באזור האייר פורט סיטי, בעקבות הקרבה לנתב"ג ונגישות תחבורתית המאפשרת חיסכון משמעותי על הובלה וכן מאפשרת לעובדים במקום הגעה קלה. אנו רואים גם שקיימים ביקושים גבוהים למשרדים באזור וישנה עלייה בהיקף העסקאות". 
 




בתמונה: ראובן בוסקילה, זכיין אנגלו סכסון סניף שוהם  (צילום: אנגלו סכסון)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי התעשייתית
    מחכה לכם ליד נתב"ג 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    --כיפלי עם רונלי--
    סגור