נדל"ן ותשתיות

המבנה המיתולוגי בן ה-100 יהרס - ובמקומו יוקם פרויקט שאפתני

קבוצת הנדל"ן BROSH ערכה טקס חגיגי ואירוע הריסה של מבנה אוסישקין 74 הוותיק ברמת השרון. הבניין הישן שממוקם באוסישקין 74 ברמת השרון, הינו מבנה היסטורי בן 100 שנה שהפך עם הזמן לגן ילדים מיתולוגי. המפרט של הבניין והדירות יהיה בסטנדרט גבוה מאוד, העיצוב מינימליסטי עדין ויוקרתי, והדירות גדולות ומפנקות
מערכת ice | 
אירוע הריסה באוסישקין 74 רמת השרון (צילום שי דהן)
קבוצת הנדל"ן BROSH ערכה טקס חגיגי ואירוע הריסה של מבנה אוסישקין 74 הוותיק ברמת השרון. אירוע ההריסה נערך במעמד: אילת וניר ברוש בעלי קבוצת BROSH, אורעד יצחקי מנכ"ל הזרוע היזמית של הקבוצה, ברוש ניר יזמות ומנהלת השיווק של הקבוצה שובל שלנגר קראוטהמר.
עוד נערך האירוע בנוכחות האדריכלית אלינור טל, מנהלי החברה ועובדיה, שותפים לדרך, הרוכשים החדשים וכן הבעלים של המבנה הוותיק שהריסתו החלה מייד בתום הטקס - מנחם פרפלוצ'יק ומשפחתו. הבניין הישן שממוקם באוסישקין 74 ברמת השרון, הינו מבנה היסטורי בן 100 שנה שהפך עם הזמן לגן ילדים מיתולוגי ברמת השרון ולאחר מכן שימש למגורים.

וילה אוסישקין (צילום: הדמייה Arceffect)
במקום הבניין הוותיק, קבוצת BROSH תבנה את "וילה אוסישקין", בניין מבודל בנוף העירוני, אשר יהווה שילוב ויזואלי מעניין של בניין יחד עם "וילה", והוא יכלול 4 קומות ו-14 יח"ד. "וילה אוסישקין" מאופיינת באינטימיות, בשקט ובפרטיות מחד, יחד עם קהילתיות ואינטימיות, מאידך.
המפרט של הבניין והדירות יהיה בסטנדרט גבוה מאוד, העיצוב מינימליסטי עדין ויוקרתי, והדירות גדולות ומפנקות. "וילה אוסישקין" הממוקמת באזור מבוקש ברמת השרון, נמצאת במיקום הנהנה מאיזון מושלם של מיקום מרכזי ונגיש, ומצד שני בסמיכות לריאות ירוקות של העיר ולאזורים השלווים של בירת השרון הוותיקה והאינטימית.

ניר ברוש ומנחם פרפלוצ'יק (צילום: שי דהן)
פרויקט "וילה אוסישקין" מצטרף לפרויקט נוסף אותו בונה קבוצת BROSH "ביאליק 34-38" ברמת השרון. המבנה נהרס לפני כשנתיים ובימים אלה החברה מקימה מבנה ראשון מתוך שלושה שייבנו ברחוב ובסה"כ 72 יח"ד חדשות בעיר.
ניר ברוש ואילת גונן ברוש: "אירוע הריסה הוא גם אירוע של התחלה חדשה. אנו נרגשים לצאת לדרך חדשה עם הריסתו של המבנה ברח' אוסישקין 74 ברמת השרון, במקומו ייבנה פרויקט בוטיק חדש ואיכותי בסטנדט בנייה ברמה הגבוהה ביותר. קבוצת ברוש היא חברה יזמית שעוסקת גם בתחום ההתחדשות העירונית, אחד היתרונות הבולטים והמשמעותיים של החברה הוא העובדה, שאנו מבצעים את הפרויקטים שאותם אנו יוזמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה