נדל"ן ותשתיות

מהפכה בלב גוש דן: מאות דירות חדשות, קומפלקס משרדים ענק

פרויקט שינוי הייעוד של מרכזי שמי בר ומבנה EY של חברת מבנה נדל"ן יוצא לדרך. במסגרת התוכנית יקומו בסמוך לתחנת המטרו העתידית 'יצחק שדה' שני מגדלים בני 47 קומות אשר יכילו כ-400 דירות מגורים, 125 אלף שטחי מסחר ותעסוקה ועוד
מערכת ice |  1
שוק הנדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אתמול (שלישי) הוחלט להוציא לפועל את תוכניתה של חברת מבנה נדל"ן לשינוי ייעוד מרכז שמי בר ומבנה EY שבבעלותה, והפיכתו לקומפלקס משרדים ומסחר הכוללים כ-125,000 מ"ר בשני מגדלים בני 47 קומות אשר יכילו כ-400 דירות מגורים.
כל אלו ימשיכו את מרכז העסקים שנמצא על ציר יגאל אלון, ובקרבתו תוקם בעתיד תחנת המטרו 'יצחק שדה'. בתוכנית יחול דגש על שימור המבנה ההיסטורי 'המשביר המרכזי', יפותחו שטחי ציבורי רבים ועוד. את התכנית הובילו סמנכ"ל ההנדסה היוצא של החברה יורם גת, עורך הדין שמואל לכנר ממשרד נשיץ ברנדס אמיר והאדריכל דני קייזר.
עוזי לוי מנכ"ל מבנה מסר: "מבנה ממשיכה במימוש האסטרטגיה העסקית שלה כפי שאושרה  על ידי דירקטוריון החברה – השבחת נכסים קיימים של החברה וגיוון תיק הנכסים שלה. תוכנית מבנה יגאל אלון תהיה אייקון בקו הרקיע של תל אביב. התוכנית הסמוכה לקו מטרו מציעה איכות חיים לתושבים ולעובדים במתחם".
"דחיית העררים ואישורה של התכנית מאפשרים לחברה להתקדם לעיצוב אדריכלי של הבניין, להוצאת היתר ולבנייה עצמה.  ראוי לציין את שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב. יצירת מרחב ציבורי ראוי ואיכותי משפר את התוכנית והינו חלק אינטגרלי מהפיתוח והאיכות של התוכנית".
נציין כי בשבוע שעבר החברה פרסמה האסטרטגיה שלה לחמש השנים הקרובות, במסגרתה החברה עדכנה כי היא מצפה לצמיחה של %-65% ב-NOI שלה לרמה של 1.25-1.3 מיליארד שקל, ובמקביל גידול של 49%-58% ב-FFO שלה עד לרמה של 900-950 מיליון שקל. כמו כן, היקף ההשעה הצפוי יגדיל את תיק הנכסים המניבים של החברה בכ-4 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיר בלי מזל
    ראובן ירון 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לנתניה מזל,העיר הדרדרה מאוד,אפילו חדרה יותר טובה ממנה כיום
    סגור