נדל"ן ותשתיות

פרויקט בוטיק יוקרתי בשכונה המבוקשת בהרצליה: כמה תעלה לכם דירה?

אמפא ישראל יוצאת לשיווק פרויקט 'אמפא גליל ים' בשכונת גליל ים בהרצליה, שיכלול הקמת בניין בוטיק שיתנשא לגובה של 9 קומות עם 35 דירות בלבד. כמה תשלמו עבור דירת 3 חדרים בפרויקט?
מערכת ice | 
אלי אגם מנכל אמפא (צילום מתן כצמן)
אמפא ישראל יוצאת לשיווק פרויקט 'אמפא גליל ים' בשכונת גליל ים המבוקשת והיוקרתית בהרצליה. הפרויקט יכלול הקמת בניין בוטיק שיתנשא לגובה של 9 קומות עם 35 דירות בלבד. מדובר במגרש שהחברה רכשה בשנת 2021 בתמורה ל-77 מיליון שקל.
פרויקט אמפא גליל ים ממוקם בחלק הצפון מערבי והשקט של השכונה ברחוב הכינור פינת התזמורת. אדריכל הפרויקט הינו גיא מאיר. קונספט התכנון הייחודי הוביל לתכנון של מיני וילות באוויר, דירות ללא קירות משותפים, עם 3.5 כיווני אויר לכל דירה, ברמת פרטיות כמעט מוחלטת
בפרויקט ישנן מגוון של דירות בנות 3-5 חדרים, וכן דירות גן ופנטהאוזים. מחירי הדירות מתחילים מ-3.89 מיליון שקל לדירות 3 חדרים בשטח כ-76 מ"ר בנוי עם כ-13 מ"ר מרפסת.
שכונת גליל ים בהרצליה משתרעת על פני שטח של כ-500 דונם וצפויה לכלול למעלה מ-4,000 יח"ד. בשכונה ניתן דגש רב בקידום תשתיות חינוך כדוגמת גני ילדים, בתי ספר ותיכונים, לצד שילוב של מבני ציבור, מסחר, תעסוקה, פנאי, פארקים ירוקים ועוד. ברמת הנגישות התחבורתית השכונה נמצאת בסמיכות לתחנת הרכבת של העיר ובקרבה לכביש החוף (כביש 2), לכביש 20 (נתיביי איילון) אשר מחברים אותה לכביש 5 ולכביש 531.
 
אלי אגם מנכ"ל אמפא ישראל מציין: "המיקום המרכזי של שכונת גליל ים, בשילוב הפיתוח הסביבתי והתכנון המודרני שלה, מציבות אותה כאחת מהשכונות הטובות ביותר שנבנות כיום בישראל. השקענו מחשבה רבה ביצירת פרויקט בוטיק ייחודי עם שפה אדריכלית חדשה אשר יוצרת סינרגיה מלאה עם השכונה. כחברה אנו ממשיכים בפיתוח היעדים האסטרטגים שלנו ופועלים במספר רב של אפיקים לטובת המשך גידול הפעילות והרחבת מנעד התחומים שבהם אנו מתמקדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה