נדל"ן ותשתיות

פרויקט היוקרה יוצא לדרך: זו העיר שתתחדש

חברת הנדל"ן דר נופרים, השיקה קומה לדוגמא בפרויקט היוקרה החדש שלה "אלונים הילס" אשר נמצא בגבעת אלונים שבקריית אתא
מערכת ice | 
נדל"ן בארץ (צילום shutterstock, vecteezy)
חברת הנדל"ן דר נופרים, השיקה בשישי האחרון קומה לדוגמה וקיימה אירוע בתים פתוחים בפרויקט היוקרה שלה, "אלונים הילס" בגבעת אלונים בקריית אתא. באירוע השתתפו בעלי החברה, רפי ושרית בן משה, דליה ושלום דקל, הנהלה ועובדי החברה, אדריכל הפרויקט אברי פישר, בני משפחה, שותפים רבים בפרויקט ועוד.

(קרדיט צילום: יח"צ)
במהלך הימים חמישי, שישי יזמה החברה אירוע בתים פתוחים אליו הגיעו עשרות מתעניינים והתרשמו מתכנון ומפרט הדירות, הסטנדרט הגבוה ומגוון האפשרויות העומדות לרשותם בפרויקט. נרשמה התעניינות רבה. צפי אכלוס של המגדל הראשון הוא בקיץ 25 ובשאר המתחמים אכלוס ב-2026. 
לרגל פתיחת הבתים הפתוחים והשקת הקומה לדוגמה מציעה חברת דר נופרים הטבות אטרקטיביות של תנאי תשלום מיוחדים בהתאמה אישית עם אפשרות להלוואות קבלן או למשכנתא בריבית קבועה ל-20 שנה על מנת להקל על הרכישה. "אלונים הילס" הינו פרויקט יוקרה בשכונת גבעת אלונים הכולל 2 מגדלים בני 20 קומות כל אחד ומתחם לייפסטייל, דירות מרווחות בנות 5-5.5 חדרים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים. 
רפי בן משה, מנכ"ל ובעלים משותף חברת דר נופרים: "אנו מאמינים כי פתיחת קומה לדוגמה מאפשרת לקהל המתעניינים להתרשם ממגוון הדירות הרחב ולבחור מבין כל הדירות את הבית שיתאים בדיוק לצרכים שלהם. ביקור בדירות לדוגמא היא הזדמנות להתרשם מתכנון ועיצוב מוקפד, מרמת גימור בסטנדרטים גבוהים, מפרט עשיר וממרחב דירתי המעניק חווית מגורים מקסימלית". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה