נדל"ן ותשתיות

בשורה לנהגים: אגרת הגודש בעיר העמוסה ביותר בוטלה - ברגע האחרון

שבועות ספורים לפני שאגרת הגודש הייתה אמורה להיכנס לתוקפה בניו יורק, מושלת העיר קת'י הוקול הודיעה על ביטולה. והסיבה? לטענתה עקב ההשפעה הכלכלית של מגפת הקורונה (שעדיין מקשה על משפחות רבות), אך רבים טוענים כי מדובר במניעים פוליטיים בלבד
מערכת ice | 
מנהטן, ניו יורק (צילום pexels)
עיריית ניו יורק הודיעה בעבר כי בכוונתה לחייב נהגים בתשלום אגרת גודש על כניסה למקומות מרכזיים. בסופו של דבר, האגרה שהייתה אמורה לעמוד על 9 עד 23 דולר, לא תיכנס לתוקפה בשל החלטת מושלת ניו יורק קת'י הוקול שהודיעה אמש (רביעי): "הנחיתי את רשות התחבורה של ניו יורק להשהות את התוכנית ללא הגבלת זמן".
מדובר באגרה שתוכננה להיכנס לתוקף החל מה-30 ביוני, במטרה להוריד את העומס בעיר בשעות השיא. בתגובה לביטול, פעילי סביבה רבים וכלכלנים בכירים הופתעו והאשימו את המושלת כי היא אינה רשאית לבטל תוכנית עליה עבדו במשך עשרות שונים מסיבות פוליטיות. מנגד, הוקול טענה כי הסיבה היא בשל השפעתה של מגפת הקורונה על כלכלת העיר, והעובדה כי משפחות רבות עדיין מנסות להתאושש מהמשבר.
ועדיין, הטענה כי הסיבה לביטול התוכנית היא פוליטית רק הולכת וגוברת. סקר שביצע מכון סיינה גילה כי לא פחות מ-72% מתושבי הפרברים של ניו יורק (שלרוב מזוהים יותר עם המפלגה הדמוקרטית שמדשדשת בסקרים) מתנגדים בתוקף לתוכנית אגרת הגודש. האם ההחלטה על ביטול התוכנית הגיעה באופן מקרי חודשים ספורים לפני הבחירות לנשיאות? כנראה שלא נקבל על כך תשובה חד משמעית, ניתן רק לשער.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה