נדל"ן ותשתיות

ביותר מ-400 מיליון דולר: הקניון הגדול בעולם עובר שדרוג מטורף

הקניון הענק בדובאי, שנחשב לגדול וליוקרתי ביותר בעולם, עובר שדרוג מטורף ב-408 מיליון דולר, במסגרתו ייבנה עוד חלק ענק הכולל 200 חנויות חדשות
מערכת ice | 
דובאי (צילום freepik)
אחד היעדים הכי אהובים על הישראלים בעולם הוא ללא ספק דובאי, העיר העשירה והמדהימה באמירויות, שמאז הסכמי השלום מול המדינה הערבית הפכה למקום עלייה לרגל לתיירים ישראלים ולאנשי עסקים ישראלים שמצאו הזדמנויות חדשות.
בין כל הבניינים המפוארים והמגדלים הגבוהים בדובאי, בהם גם המגדל הגבוה ביותר בעולם, הבורג' חליפה, ישנו גם את הקניון הגדול והמפואר ביותר בעולם - קניון דובאי. בקניון העצום הזה יש מתחם קניון רחב ידיים הכולל 1,200 חנויות, ביניהן 200 ספקי מזון ומשקאות, אקווריום של 10 מיליון ליטר, משטח החלקה על הקרח בגודל אולימפי, מתחם צ’יינה טאון מקורה, פארק מציאות מדומה, פארק שעשועים מקורה ואת אחת מחנויות הממתקים הגדולות ביותר בעולם - SEGA.
כעת, הקניון, המשתרע על פני שטח של 12 מיליון רגל רבוע, המחובר גם לבורג′ ח’ליפה, גורד השחקים הגבוה בעולם, עובר שדרוג מטורף שעלותו מוערכת ב-1.5 מיליארד  דירהם (408 מיליון דולר). הקניון יעבור שיפוץ מקיף במסגרתו ייבנה עוד חלק שיכיל 240 חנויות חדשות, ביניהן רשתות אופנה יוקרתיות, מזון ושתייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה