נדל"ן ותשתיות

נהגים שימו לב: אחד הכבישים המרכזיים בישראל חסום לתנועה

המשטרה דיווחה כי בעקבות הפגנות בלתי חוקיות, כביש 4 נחסם לתנועה משני הכיוונים ע"י חרדים כמחאה על חוק הגיוס. נעצרו כארבעה מפרי סדר. המשטרה מבקשת מהנהגים לנסוע בדרכים חלופיות
מערכת ice | 
חסימת כבישים (צילום vecteezy, פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
לפני זמן קצר המשטרה דיווחה כי בכביש 4 מתקיימות הפגנות בלתי חוקיות, סמוך לכניסה לבני ברק, במחאה על חוק הגיוס לנוכח פסיקת בג"ץ שצפויה להתפרסם בקרוב. במקום נמצאים שוטרים אשר מפנים את התנועה לדרכים חלופיות.
טרם הפעלת אמצעים לפיזור ההפגנה, מפקד תחנת רמת גן – בני ברק הכריז עליה כעל בלתי חוקית. למרות זאת, מפרי הסדר התיישבו על הכביש וניסו לחסום את התנועה. נעצרו כארבעה מפרי סדר. עוד נמסר כי כביש 4 נחסם לתנועה ממחלף אם המושבות למחלף אלוף שדה בשני הכיוונים. לכיוון צפון התנועה מופנית לכביש 471, וממחלף אם המושבות לדרום התנועה מופנית לכיוון לפתח תקווה.
נזכיר כי השבוע צפויות להיות חסימות בכביש 1 במחלף ענבה, לצורך עבודות בנייה של גשר רכבת. החסימות מתוכננות לאורך כל השבוע, מהשעה 22:00 בלילה ועד 05:00 בבוקר למחרת בימים ראשון-רביעי. ביום חמישי יהיה מוקדם יותר, מחצות עד 09:00 בבוקר. הנוסעים יצטרכו לבצע מעקף במרכז מסחרי במודיעין.  הציבור מתבקש להיערך לפקקים כבדים באזור, בעוד בכירים לשעבר ממשיכים להתריע על מחדל תכנוני שיסב אי נוחות רבה לנוסעים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה