נדל"ן ותשתיות

יו"ר נמל אשדוד: "נערכים להנפקה כבר ברבעון הראשון של 2025"

בדבריו בכנס הגרעינים השנתי של קוראל ים, הודה שאול שניידר כי בשיתוף עם רשות החברות 49% ממניות החברה יונפקו והיא תסחר בבורסה לניירות ערך. לדבריו, המהלך צפוי להגדיל את בסיס ההון של הנמל. שניידר: "מתכננים לבצע השקעות ברציפים של 300 מיליון שקל במהלך השנה"
מערכת ice | 
שאול שניידר (צילום נמל אשדוד, פלאש 90/ יוסי זמיר)
שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד השתתף בכנס הגרעינים השנתי של קוראל ים, חברת הספנות ושירותי הים. הכנס מארח מדי שנה בכירים מנמלי ישראל, יבואני התבואות ומוצרי הגרעינים (חיטה, שעורה, תירס, סויה ועוד), מנהלי חברות מזון, מכוני תערובת, תחנות קמח, מנהלים בכירים בענף התובלה הימית ונציגים ממשרדי הממשלה.
שאול שניידר אמר הבוקר (שלישי) בכנס לדני קושמרו, כי "נמל אשדוד הוא הנמל הלאומי של ישראל. אנו נערכים להפרטה כבר ברבעון הראשון של 2025, בשיתוף עם השותפים שלנו ברשות החברות ואנו נערכים גם להנפקה של 49% ממניות החברה שתעבור להיות חברה נסחרת בבורסה, דבר שיגדיל את בסיס ההון של החברה, יחזק אותה וייצור לה איתנות פיננסית ויאפשר את המשך ההשקעות". 
מלבד ההנפקה, הוסיף שניידר להתייחס לשורת מהלכים אסטרטגיים שמוביל הנמל. "אנו מתכננים במהלך השנה לבצע השקעות ברציפים בסדר גודל של 300 מיליון שקל, כהשקעה ברציפים, ביניהם, מייעדים למטען כללי את רציפים 7 ו-9, במטרה לשפר את התפוקות ולהפוך לנמל מתמחה על פי סגמנטים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה