נדל"ן ותשתיות

עדן חסון בעסקת נדל"ן מטורפת: איפה קנה וילה ב-6 מיליון שקל?

הזמר עדן חסון קנה וילה חלומית בחדרה בעלות של כ-6 מיליון שקלים. הזמר רכש את המגרש לפני כשלוש שנים, ולאחר תקופת בנייה הסתיימה הקמת הוילה החדשה. הבית משתרע על שטח של כ-200 מ"ר בנוי ועוד כ-50 מ"ר חצר, וכולל 7 חדרים, מרפסות ושטחי אירוח גדולים ומפנקים
מערכת ice | 
עדן חסון (צילום יניר סלע)
הזמר עדן חסון, שחוגג השנה את גיל 30, רכש וילה חדשה בשכונת גבעת אולגה בחדרה, כחמש דקות הליכה מחוף הים. חסון התגורר בשנים האחרונות בדירה שכורה במגדל באזור, אך החליט להתאהב בלוקיישן ולרכוש מגרש לבניית בית חלומותיו.
על פי פנאי פלוס, הזמר רכש את המגרש לפני כשלוש שנים, ולאחר תקופת בנייה הסתיימה הקמת הוילה החדשה. הבית משתרע על שטח של כ-200 מ"ר בנוי ועוד כ-50 מ"ר חצר, וכולל 7 חדרים, מרפסות ושטחי אירוח גדולים ומפנקים. עלות הוילה מוערכת בכ-6 מיליון שקלים.
 
אמש (שני) קבע חסון מזוזה בביתו החדש וציין את הרגע המרגש ברשתות החברתיות. רכישת הוילה היוקרתית מצטרפת למגמה של כוכבי מוזיקה צעירים בישראל שרוכשים נכסי נדל"ן יקרים, בדומה לכוכבים בינלאומיים.
חסון, שפרץ לתודעה בשנת 2017, הפך מאז לאחד הזמרים המצליחים בישראל. שיריו מככבים בראש מצעדי המוזיקה, הוא מופיע באירועים גדולים וקוטף קמפיינים פרסומות. לאחרונה הצטרף חסון גם לשולחן השופטים בתוכנית "הכוכב הבא".
הרכישה היוקרתית של חסון משקפת את המחירים הגבוהים בשוק הנדל"ן בישראל, שהופכים את רכישת דירה ראשונה להישג משמעותי, במיוחד עבור צעירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה