נדל"ן ותשתיות

בשורה לתושבי המרכז: מאות דירות ייבנו בתל אביב, המחירים נחשפים

חברת אביסרור משה ובניו  מכריזה על תחילת שיווק במכירה מוקדמת לפרויקט הדגל בשדה דב - "אשירה". במסגרת הפרויקט, ייבנו 406 יחידות דיור חדשות במגדל מגורים בן 34 קומות. מחירי הדירות מתחילים מ-3.9 מיליון שקל

מערכת ice | 
פרויקט אשירה (צילום וויפוינט)
חברת "אביסרור משה ובניו",  מודיעה היום (ראשון) על תחילת שיווק במכירה מוקדמת לפרויקט הדגל בשדה דב - "אשירה". במסגרת פרויקט הנדל"ן המדובר, יוקם מתחם "שדה דב" על שטח של 7.3 דונם ולצידו ייבנו 406 יחידות דיור חדשות במגדל מגורים בן 34 קומות.
לצד כל אלו, יוקמו בנייני בוטיק של 7 עד 15 קומות, כולל שטחי מסחר. הפרויקט כולל דירות בנות 2 חדרים עד דירות פנטהאוז. מחירי הדירות מתחילים מ-3.9 מיליון שקל עד ל-25 מיליון שקל, כאשר המחיר האחרון נכון לדירות הפנטהאוז.
אותו מהלך משמעותי בתחום ההתחדשות העירונית, נוצר לאחר שחברת "אביסרור משה ובניו" זכתה במכרז הראשון לבניית רובע שדה דב בתל אביב. אלי אביסרור, מנכ"ל חברת "אביסרור משה ובניו", ציין: "בשם הפרויקט, אשירה, שמקורו בתנ"ך בהקשר של שירת תהילה והודיה, טמונה הבטחה של איכות ומחויבות לצמיחה ולפיתוח, תוך שימת דגש על השפעה חיובית על הקהילה והסביבה".
עוד ציין מנכ"ל חברת "אביסדרור משה ובניו": אשירה אינו רק שם של פרויקט נדל"ן, אלא גם המשך למסורת ולהשקפת עולם שהנחה את משה אביסרור, אבינו ז"ל, במהלך חייו והקריירה שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה