נדל"ן ותשתיות

עדי צים בעסקת ענק: מכר קרקע בת"א ב-210 מיליון שקל

אמות השקעות מדווחת כי חתמה עם חברת אול אין ישראל שבבעלות עדי צים, על הסכם במסגרתו רכשה את מלוא זכויות החכירה העירונית במקרקעין ביעוד לתעסוקה ומסחר בת"א תמורת 210 מיליון שקל בתוספת מע"מ
מערכת ice | 
עדי צים (צילום יחצ, shutterstock)
אמות השקעות מדווחת היום (רביעי) כי חתמה עם חברת אול אין ישראל שבבעלות עדי צים, על הסכם במסגרתו רכשה את מלוא זכויות החכירה העירונית במקרקעין ביעוד לתעסוקה ומסחר, בשטח כולל של כ-5.6 דונם, המצויים ברחוב הסוללים 8-4 והאומנים 8-10 בתל אביב, תמורת סך של כ-210 מיליון שקל, בתוספת מע"מ.
הקרקע נמצאת מול מתחם Toha מצידו הדרומי של ציר דרך השלום, ומהווה חלק מן המע"ר המטרופוליני בציר המגדלים במתחם יגאל אלון. בכוונת החברה לפעול לקידום תב"ע להעצמת הזכויות במתחם והחלקות הסמוכות, בשיתוף עם עיריית תל אביב. החברה מעריכה שהתב"ע שתאושר למתחם בתוך מספר שנים תאפשר לחברה להקים מגדל תעסוקה בהיקף של כ-80,000 מ"ר. ככל שיתקבלו זכויות בניה בהיקף של מעל ל-80,000 מ"ר, תהיה זכאית המוכרת לתוספת תמורה. 
לדברי החברה, המתחם ייחודי בשל סמיכותו לתחנות הסעת ההמונים הקיימות והעתידיות (HUB  תחבורתי), קרבתו לצירי תנועה מרכזיים ופוטנציאל הפיתוח וההשבחה שלו, בהתאם לתוכניות המתאר העירוניות והארציות בכלל ותמ"א 70 בפרט, המתגברת משמעותית את זכויות הבניה במתחמים הסמוכים לתחנות המטרו. העסקה תמומן ממקורותיה העצמיים של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה