מינויים

RGE במינוי נוצץ: הכירו את מנהל ערוץ הבריאות החדש

קבוצת התקשורת RGE הודיעה על מינויו של איש הטלוויזיה הוותיק אורי דיקשטיין למנהל "דוק" ערוץ הבריאות של הקבוצה ביוזמת אסותא מרכזים רפואיים, בעברו היה דיקשטיין ממייסדי "עננתי תקשורת" ומנכ"ל ערוץ 24
מערכת ice | 
אורי דיקשטיין (צילום יחצ)
אורי דיקשטיין ישמש כמנהל 'דוק' – ערוץ הבריאות של ישראל, מבית קבוצת התקשורת RGE  וביוזמת אסותא מרכזים רפואיים. דיקשטיין, מוותיקי אנשי הטלוויזיה בישראל ובעל ניסיון רב ועשיר בתחום. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל ערוץ 24 והיה ממייסדי "ענני תקשורת" – "שמים תוכן הפקות" ו"לוטוס תוכן הפקות".
כזכור, בשבוע שעבר נודע כי ערוץ חדש בשם "דוק"- ערוץ הבריאות של ישראל מבית RGE יעלה לשידור ביום שלישי הקרוב. הערוץ החדש ינגיש לציבור הרחב את עולם הבריאות והרפואה ויציע הפקות מקור ותוכן עשיר ומרתק, עם תמהיל מגוון של תוכניות הכוללות מאות שעות תוכן בתחומי הבריאות, הלייף סטייל, התזונה והכושר - של המומחים והרופאים בישראל. 
הערוץ ישודר ב-free TV  ובפרטנר ובקרוב יעלה בפלטפורמות נוספות, באופן חינמי ויפעל 24 שעות ביממה. בערוץ ישודרו גם הפקות מקור שנוצרו בצל האירועים ורוח התקופה, להגברת ההסברה האזרחית אשר עוסקות בהשלכות ובשאלות המעסיקות את הציבור מאז האירועים הקשים שחווה מדינת ישראל מאז ה-7 באוקטובר.
לצד קבוצת אסותא, הערוץ ישתף פעולה ביצירת תכנים מרתקים המבוססים על מחקרים ופעילות רפואית פורצת דרך עם מיטב המומחים ממערכת הבריאות, ולצידם מומחים מתחום ההייטק, חדשנות, שירותי בריאות והצלה ועוד. בצל האירועים, הערוץ ישדר תוכן ברוח התקופה שיעסוק בימים הקשים שעוברים על מדינת ישראל מאז ה-7 באוקטובר.
אנשי הערוץ פיתחו הפקת מקור דוקומנטרית המלווה ומתעדת את מסעם להחלמה של ניצולי מסיבת הנובה ששרדו. את הסדרה ואת ההליך השיקומי יוביל מנהל בית החולים מעלה הכרמל, יו"ר המועצה הלאומית לפוסט טראומה, פרופסור איל פרוכטר. כמו כן, בימים אלו מצולמת תוכנית אשר תלווה את הליך השיקום של לוחמות ולוחמי צה"ל שנפצעו בקרבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה