מינויים

יד ימינו של מנכ"ל "הפניקס" נבחרה לשמש כיו"ר חברת הביטוח הפול

דירקטוריון חברת הביטוח הפול בחר בקרן גרניט לכהן כיושבת הראש שלו.  גרניט תכנס לתפקידה בתחילת חודש מרץ 2024 ותחליף את מיכאל קלמן, שהודיע על פרישתו לאחרונה ואשר משמש מנכ"ל מנורה-מבטחים
מערכת ice |  1
קרן גרניט (צילום ענבל מרמרי)
דירקטוריון חברת הביטוח הפול בחר אתמול (ראשון) בקרן גרניט לכהן כיושבת ראש של דירקטוריון החברה. גרניט תכנס לתפקידה בתחילת חודש מרץ 2024. גרניט מחליפה את מיכאל קלמן, שהודיע על פרישתו לאחרונה ואשר משמש מנכ"ל מנורה-מבטחים.
גרניט היא בעלת ניסיון רב בתחום הביטוח, מכהנת כמשנה למנכ"ל חברת הפניקס ואחראית על מערך התביעות, התפעול והשירות בחברה. הפול הוא תאגיד בו משתתפים כל המבטחים בביטוח רכב חובה בישראל.
הוא נועד לספק ביטוח רכב חובה לכל מי שלא הצליח להשיגו מחברת ביטוח מן המניין, עקב הסיכונים החריגים הטמונים בביטוחו או בביטוח כלי הרכב המנועי שיכוסה. הפול מבטח את הרוב המכריע של האופנועים בישראל, והנתח שלו בכלי הרכב המבוטחים עומד על כ-8% במונחי פרמיה.
גרניט מסרה כי היא "גאה להתמנות ליו"ר הפול. אני רואה בתפקיד זה הזדמנות להמשיך ולתרום לתחום הביטוח בישראל. הפול הוא תאגיד חשוב המסייע להגן על בטיחותם של הנהגים והולכי הרגל בישראל. אני מתחייבת לפעול למען קידום היעילות והשקיפות של החברה, ולהבטיח כי היא תמשיך לספק מענה הולם למבוטחים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בתור אחד שעבד בחברה הזאת לפני שנים
    נירו הרומני 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלי הצליח...
    סגור