מינויים

עם ניסיון של 25 שנה: זו האישה שמונתה לסמנכ"לית המכירות

חברת AU10TIX העוסקת בתחום אימות זהויות דיגיטליות, מודיעה על מינויה של חנה שינדלר לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי ומערך המכירות של החברה. בתפקידה החדש, שינדלר תוביל את מערכי הפיתוח העסקי, המכירות, שימור הלקוחות ועוד
מערכת ice | 
חנה שינדלר (צילום פרטי)
חברת אותנטיקס מודיעה על מינוי נשי משמח של גברת חנה שינדלר לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי ומערך המכירות של החברה. הצורך בתפקיד נובע מהצמיחה המשמעותית של אותנטיקס והוא נועד להבטיח שהצוותים השונים בארגון יעבדו ביעילות ובשיתוף פעולה מירבי על מנת לספק את רצון הלקוחות. 
שינדלר בעלת ניסיון עשיר שצברה במהלך 25 שנות קריירה, בהן כיהנה בתפקידי ניהול פיתוח עסקי בכירים במוטורולה תקשורת, אמדוקס ובנק לאומי וכיועצת לטרנספורמציה דיגיטלית לחברות ענק. לפני כן, כיהנה כמנכ"לית של הפעילות הבינלאומית של הבנק הדיגיטלי PEPPER.
אותנטיקס היא מובילה עולמית בפתרונות אוטומטיים של אימות וניהול זהות משתמשים עבור ארגונים גלובליים הפועלים דיגיטלית. החברה מציעה מגוון שלם של פתרונות לאימות זהויות וניהול משתמשים, למניעת הונאות וזיופים. הטכנולוגיה של אותנטיקס מוטמעת כיום בפלטפורמות ובשירותים של החברות הגדולות בעולם, בהן: אובר, גוגל, פייפל, לינקדאין.
דן ירושלמי, מנכ"ל אותנטיקס בירך על המינוי: "חנה בעלת ניסיון מרשים ומוכח בפיתוח עסקי וניהול מערכי מכירות בחברות המאופיינות בצמיחה גבוהה, בהן יצרה מקורות הכנסה חדשים וסייעה לצמיחתן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה