מינויים

יריב לוין החליט: זה הממונה על רשמי ההוצאה לפועל

שר המשפטים מינה את כבוד הרשם יניב דיין לתפקיד הממונה על רשמי ההוצאה לפועל. קודם למינויו כרשם שימש עורך דין במשרדי עורכי דין מובילים בתל אביב בתחום האזרחי והמסחרי ובתחום חדלות פירעון, כינוסים, פירוקים והליכי הבראת תאגידים
מערכת ice |  2
יריב לוין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יריב לוין קבע, ההחלטה הכריזה. לאחר תהליכי איתור ובחירה פומביים, שארכו כחודשיים ומחצה, התכנסה ביום 07.12.2023, הוועדה לבחירת רשמי הוצאה לפועל, לישיבה מיוחדת לבחירת הממונה על הרשמים.
הרכב חברי הוועדה כלל את יו"ר הוועדה, סגן נשיא בית משפט המחוזי בדימוס - השופט אילן שילה, חבר הוועדה והאחראי על בירור תלונות על רשמים - השופט בדימוס שמואל חמדני, חבר הוועדה ומנהל רשות האכיפה והגבייה - אורי ולרשטיין, חבר הוועדה ונציג לשכת עורכי הדין - עו"ד אלעד דנוך וחברת הוועדה ונציגת הציבור - עו"ד גלילה הורנשטיין.

בפני וועדת הבחירה הופיעו 7 מתמודדים אשר הגישו את מועמדותם, וועדת הבחירה בחנה את כלל המסמכים שצירפו במסגרת ההתמודדות, קיימה עם כל המועמדים ראיונות ארוכים ומקיפים, עמדה על כישוריהם לתפקיד ועל הניסיון והידע שלהם: בתחומי ההוצאה לפועל, בהנחיה מקצועית של רשמים ובקידום תהליכים וניהולם, ובסיכומה של ישיבת הוועדה ערכה הצבעה, כאשר כלל חברי הוועדה בחרו פה אחד, בכבוד הרשם יניב דיין, כמועמד ה­­­­­­­­­­­כשיר, הראוי והמתאים ביותר, בפער רב משאר המועמדים, לכהן כממונה  על  רשמי  ההוצאה  לפועל.
אמש, (רביעי) נר שביעי של חנוכה, לאחר בחינת כלל המסמכים שהגישו המועמדים בתהליך הבחירה, פרוטוקול ראיונות המתמודדים, חוות דעת חברי וועדת הבחירה והחלטתה, ולאחר זימונו של הרשם יניב דיין לפגישת היכרות והתרשמות אישית שביקש שר המשפטים, יריב לוין, אישר השר את בחירת הוועדה לבחירת רשמי הוצאה לפועל ומינה את כבוד הרשם יניב דיין לממונה על רשמי ההוצאה לפועל. משך כהונת הממונה על הרשמים יהיה ל-7 השנים הבאות. 
הרשם יניב דיין הוא בעל תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים ובעל תואר שני במשפט עסקי מהמרכז הבינתחומי הרצליה. קודם למינויו כרשם שימש עורך דין במשרדי עורכי דין מובילים בתל אביב בתחום האזרחי והמסחרי ובתחום חדלות פירעון, כינוסים, פירוקים והליכי הבראת תאגידים. בשנת 2016 מונה כבוד הרשם  יניב דיין לתפקיד רשם הוצאה לפועל בלשכת תל אביב, בה כיהן כרשם בתחום האכיפה הכללית ובהמשך מונה להיות גם רשם חדלות פירעון ושיקום כלכלי.
בנוסף ובמשך חמש השנים האחרונות, כיהן כבוד הרשם יניב דיין בתפקיד סגן מקצועי לממונה על הרשמים בתחום האכיפה הכללית ולאחר מכן סגן מקצועי לממונה על הרשמים בתחום חדלות הפירעון והשיקום הכלכלי. במסגרת תפקידיו, בין כרשם ובין כסגן הממונה על הרשמים, תרם כבוד הרשם יניב דיין רבות לקידום תחום האכיפה הכללית, שימש מודל אישי וכתובת מקצועית לרשמי ההוצאה לפועל והוביל תהליכי הטמעה מקצועית של תיקוני החקיקה המשמעותיים שנעשו בשנים האחרונות.
בנוסף ריכז כבוד הרשם יניב דיין את פרויקט בית המשפט הקהילתי, במסגרתו ערך מאות הסדרים מוסכמים לתשלום חובות והוא מוזמן דרך קבע להשתתף בכנסים ולהעביר הרצאות במגוון תחומים ובפני קהלים מגוונים, תוך ייצוג מקצועי מכובד לעשייתם השיפוטית של רשמי ההוצאה לפועל ולפעילותה של רשות האכיפה והגבייה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אולי די כבר עם "כבוד הרשם יניב דיין" מספיק הרשם יניב די
    בנצי 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חנופה מיותרת שמעוררת שאלות.
    סגור
  • 1.
    בהצלחה מינוי ראוי. (ל"ת)
    רני 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור