מינויים

רב בריח במינוי מסקרן: זה סמנכ"ל ההנדסה החדש

בני ברוש, ד"ר להנדסת בניין וסגן אלוף במילואים, מצטרף לקבוצת "רב בריח" וממונה לסמנכ"ל הנדסה
מערכת ice | 
בני ברוש (צילום יחצ)
בני ברוש, ד"ר להנדסת בניין וסגן אלוף במילואים, מצטרף לקבוצת "רב בריח" אחרי שנודע היום (שני) כי הוא מונה לסמנכ"ל הנדסה, כאשר במסגרת תפקידו ינהל תחתיו את עולמות ההנדסה והתכנון של הקבוצה. ניסיונו יאפשר לקבוצת רב בריח לפתח מוצרים חדשים בתחום המיגון הביטחון שהכרחיים נכון להיום.
לברוש ניסיון רב בתחום ההנדסה, כאשר ב-3.5 השנים האחרונות עבד כמנהל אגף הבניין במכון התקנים. לפני כן שירת בצה"ל כ-25 שנה, כאשר בתפקידו האחרון היה מהנדס ראשי של פיקוד העורף. בנוסף לכך, ברוש משמש כמרצה באוניברסיטת אריאל בתחום הנדסת מבנים.
עידן זו ארץ, מנכ"ל קבוצת רב-בריח, מסר אחרי מינויו של ברוש: "אנו גאים לצרף לקבוצת "רב בריח" את בני ברוש ולמנות אותו לסמנכ"ל ההנדסה של הקבוצה. החטיבה של בני כוללת את מחלקת הנדסת המוצר, מחלקת המחקר והפיתוח של מוצרי בנייה לצד מחלקת היישום והאחריות של תחום הרגולציה".
"תפקיד זה הינו חשוב ואסטרטגי באיחוד כל עולמות ההנדסה בקבוצה תחת ארגון אחד, ארגון שישרת את המטרות של הקבוצה בשיפור הרווחיות, על ידי התאמת סל המוצרים וייעול ומדידת תהליכי הנדסה לסוגיהם. בני יתרום מניסיונו הרב להמשך צמיחתה של קבוצת "רב בריח" וביסוסה כספקית מוצרי הבנייה הגדולה בישראל וחברה מובילה בשוק ההון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה