מינויים

בנק הפועלים במינוי בכיר: זו מנכ"לית אקוויטי החדשה

ליאת חזות מונתה למנכ"לית פועלים אקוויטי, זאת לאחר אישור הדירקטוריון, תחליף את קובי שלום אשר הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו
מערכת ice | 
בנק הפועלים בהודעה משמחת (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
דירקטוריון פועלים אקוויטי ודירקטוריון בנק הפועלים, החליטו למנות את ליאת חזות למנכ"לית פועלים אקוויטי. חזות תחליף את קובי שלום אשר הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו.
חזות בעלת ניסיון רב בייזום ובביצוע השקעות הון וחוב במגוון סקטורים. מאז שנת 2020 מכהנת כסמנכ"לית בכירה וחברת הנהלת חטיבת השקעות בכלל ביטוח. בתפקידה זה מנהלת את תחום השקעות ישירות, אלטרנטיביות ואשראי, הכולל פורטפוליו בינלאומי בהיקף של עשרות מיליארדי שקלים בסקטורים מגוונים כגון טכנולוגיה, תעשייה, תשתיות, אנרגיה ונדל"ן.

בטרם הצטרפה לכלל ביטוח בשנת 2015, ניהלה קשרי לקוחות בענף תשתיות לאומיות בבנק לאומי. בתפקיד זה גיבשה והובילה עסקאות וסינדיקציות בתחום התשתיות. לחזות תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה האקדמית תל אביב-יפו ו-MBA בהתמחות במימון מהאוניברסיטה הפתוחה.
המשנה למנכ"ל הבנק ויו"ר פועלים אקוויטי, ידין ענתבי, איחל הצלחה לחזות ומסר כי "הידע והניסיון הרחבים שהיא מביאה עימה לתפקיד החדש יאפשרו לפועלים אקוויטי להמשיך בהרחבת הפעילות במהלך השנים הקרובות".  

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, איחל לחזות הצלחה בתפקידה ואמר כי "ליאת מביאה עימה ניסיון רחב בתחום, לצד ניסיון בייזום ובביצוע השקעות עם גופים ישראלים ובינלאומיים. ניסיונה ויכולותיה אלה ימשיכו להצעיד קדימה את פועלים אקוויטי". בנוסף, קוטלר ביקש להודות לקובי שלום על הישגיו הרבים ועל תרומתו הרבה להגדלת תיק ההשקעות הריאליות של פועלים אקוויטי, ואיחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה