מינויים

יו"ר חדש ללשכת המסחר ישראל-האיחוד האירופי: ד"ר רוני בורנשטיין מונה

ד"ר רוני בורנשטיין נבחר לכהן כיו"ר לשכת המסחר והתעשייה של יחסי ישראל והאיחוד האירופי העוסקת בקידום המסחר בין ישראל למדינות האיחוד האירופי המהווה את הסחר הגדול ביותר של ישראל ביבוא וייצוא מוצרים
מערכת ice | 
רוני בורנשטיין (צילום לשכת המסחר)

ד"ר רוני בורנשטיין נבחר לכהן כיו"ר לשכת המסחר והתעשייה של יחסי ישראל והאיחוד האירופי העוסקת בקידום המסחר בין ישראל למדינות האיחוד האירופי המהווה את הסחר הגדול ביותר של ישראל בייבוא וייצוא מוצרים. במסגרת זו המוצרים הנסחרים ביותר הם כימיקלים, מכונות, ציוד תחבורתי ומוצרי תעשייה. הוא מחליף את יו"ר הלשכה הקודם דן קטריבס שנבחר לכהן כיושב ראש ארגון הגג של לשכות המסחר הדו לאומיות.

בורנשטיין כיהן בעברו במגוון רחב של תפקידים ציבוריים וביניהם יו"ר לשכת המסחר ישראל-יפן, וכיזם ואיש עסקים העוסק כיבואן מוביל של מוצרי תעשייה, מזון ומוצרים ביולוגיים להגנת הצומח. בורנשטיין מציין כי בכוונתו "לפעול לפישוט הרגולציה שתוביל להורדת יוקר המחייה בתיאום עם השותפות האסטרטגית שלנו וביניהן משרד החוץ, משרד הכלכלה ומכון היצוא".

בזמן כהונתו כיו"ר לשכת המסחר ישראל-יפן ייבא את רוטב הסויה "קיקומן" וכן מאות מוצרים יפניים באמצעות חברת ראקוטו דיפלומט וזכה לעיטור קיסר וראש ממשלת יפן של "מסדר השמש העולה" וכן עיטור על פועלו לקידום יחסי ישראל-יפן מטעם משרד החוץ היפני.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה