מינויים

נאייקס ממנה יועצת משפטית חדשה: הכירו את גל עומר

חברת נאייקס הודיעה על מינויה של גל עומר לתפקיד היועצת המשפטית הראשית בחברה. עומר תוביל בחברה את תחומי המשפט, הרגולציה והציות. מינוי זה בא בעקבות פרישתו של מיכאל (מייקי) גלאי שכיהן בתפקיד משנת 2019 
מערכת ice | 
גל עומר (צילום שרון לוין)
חברת נאייקס, פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם, הודיעה על מינויה של גל עומר לתפקיד היועצת המשפטית הראשית בחברה. עומר תוביל בחברה את תחומי המשפט, הרגולציה והציות.
מינוי זה בא בעקבות פרישתו של מיכאל (מייקי) גלאי שכיהן משנת 2019 כיועץ המשפטי הראשי של החברה. עומר שימשה כקצינת הציות הראשית של החברה מאז 2021. עם מינויה של גל עומר, יכהנו בהנהלת החברה 5 נשים, מתוך 12 חברי ההנהלה הבכירה.
לפני הצטרפותה לנאייקס שימשה עומר כשותפה במשרד עורכי דין ישראלי מוביל, והתמחתה בהגנת פרטיות, ליווי חברות היי-טק ודיני קניין רוחני. לעומר תואר ראשון ביחסים בין-לאומיים ובפילוסופיה, תואר ראשון במשפטים, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותעודת גמר באבטחת מידע מביה"ס ללימודי המשך באוניברסיטת הרווארד.
גל עומר מסרה: "כקצינת ציות ראשית, תפקיד שהיה חדש בזמנו בחברה, הייתה לי הזכות לתמוך בתהליך הצמיחה של החברה וחיזוק תחום הציות בפעילותה. אני נרגשת להמשיך לתמוך בצמיחה של החברה ובפעילות הגלובלית שלה כיועצת המשפטית הראשית".
יאיר נחמד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל נאייקס, הוסיף: "נאייקס מחויבת לצמיחת עובדיה, ואנו גאים למנות את גל כיועצת המשפטית הראשית שלנו. אנו רואים חשיבות רבה בצוות מסור ומקצועי, לצד האפשרות להעצים את העובדים שלנו ולחזק את החברה בטאלנטים מעולים כדי לעמוד במשימה ובחזון שלנו. בהזדמנות זו, אני רוצה לאחל למייקי הצלחה רבה בהמשך דרכו ולהודות לו על תרומתו לנאייקס לאורך השנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה