מינויים

בנק הפועלים במהלך מסקרן: זה המינוי החדש בהנהלה

בנק הפועלים מודיע על מינויה של ענת יריב, לתפקיד מנהלת אגף הפיתוח בחטיבה הטכנולוגית של הבנק, אחרי 19 שנה בהן עבדה במספר תפקידים שונים בבנק. יריב תכנס לתפקידה החדש ב-1 באוגוסט
מערכת ice |  1
סניף בנק הפועלים (צילום אביב גוטליב)
בנק הפועלים מודיע היום (ראשון) על מינויה של ענת יריב, לתפקיד מנהלת אגף הפיתוח בחטיבה הטכנולוגית של הבנק. יריב תכנס לתפקידה החדש ב-1 באוגוסט. במסגרת תפקידה, ענת יריב תהיה אמונה על בניית המוצרים והשירותים העסקיים של הבנק, בהם עולמות המודרניזציה והטרנספורמציה.
ב-19 השנים האחרונות מתחזקת יריב קריירה ארוכה וענפה בבנק הפועלים, במסגרתה כיהנה יריב במגוון תפקידים בחטיבת הטכנולוגיה והובילה את תהליכי הפיתוח הרבים במנעד רחב של תחומי פעילות עסקית. 
בתפקידה כמנהלת אגף המוצרים, הובילה ענת יריב תהליכי טרנספורמציה משמעותיים בחטיבה, החל מהקמת הטרייב הראשון ועד להובלת התוכנית האסטרטגית של עתיד מערכות הליבה בבנק וארכיטקטורת ה-To be.  
אתי בן זאב, משנה למנכ"ל בנק הפועלים וממונה על חטיבת הטכנולוגיה בבנק, מסר לאחר המינוי של יריב: "בשלוש וחצי השנים האחרונות, יריב מנהלת את אגף תשתיות וארכיטקטורה ומובילה את אסטרטגיית תוכנית הענן הציבורי. אין לי ספק כי יכולותיה המנהיגותיות והראייה הטכנולוגית הרחבה שהיא מביאה איתה, לצד הניסיון בהובלה של מהלכי טרנספורמציה, יקדמו את אסטרטגיית החטיבה לשלב הבא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הישם
    חסוי 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך מנהלים בבנקים זה סתם ניזרק כסף
    סגור