מינויים

ניופאן ממנה את עידו שני לסמנכ"ל השיווק החדש בחברה

חברת ניופאן מודיעה היום על המינוי של עידו שני לתפקיד סמנכ"ל השיווק בחברה. חברת ניופאן עוסקת בייבוא, שיווק, הפצה ושירות של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה משנת 1986. החברה היא הנציגה הבלעדית של מותגים דוגמת קאנון, האייר, טושיבה ועוד
מערכת ice |  1
ניופאן (צילום יחצ)
חברת הייבוא ניופאן מודיעה היום (ראשון) על המינוי של עידו שני לתפקיד סמנכ"ל השיווק בחברה. חברת ניופאן עוסקת בייבוא, שיווק, הפצה ושירות של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה משנת 1986. החברה היא הנציגה הבלעדית של מותגים דוגמת קאנון, האייר, טושיבה ועוד.
עידו שני בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במשפטים, ולו ניסיון ניהולי עשיר בהובלת מערכי שיווק במוצרי BTC ו-BTB לחברות ומותגים מקומיים ובין-לאומיים מובילים בתחום מוצרי הצריכה בארץ ובעולם. 
 
עידו מילא מספר תפקידים בכירים, בהם מנהל הפעילות העסקית והשיווקית בחטיבה הקולינרית בחברת אסם-נסטלה, מנהל שיווק בחברות יוניליוור ושסטוביץ' ועוד. בתפקידו האחרון שימש כמנהל השיווק בחברת HP בחטיבת אינדיגו.
על המינוי הודיע ירון צפדיה, מנכ"ל משותף של חברת ניופאן, שמסר: "אני שמח על הצטרפותו של עידו שני לחברת ניופאן ומשוכנע כי יכולותיו  וניסיונו הרב, יתרמו להמשך חיזוק מובילותה של ניופאן  בשוק הקמעונאות בישראל. בהזדמנות זו, אני מבקש להביע את הערכתי למורן דאי על תרומתה לחברה ומאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך אלביט מסתבכת - הקרקע בתעש היא של המנהל לא של אלביט (ל"ת)
    יוסי 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור