מינויים

כלל ביטוח מכריזה: זו מנהלת ענף מכירות הפיננסים החדשה

שירן חן בעלת ניסיון של 13 שנים במנהל הסדר כסוכנת ומנהלת יוניט. בשנה וחצי האחרונות, ניהלה היא את הפעילות של כלל בתחום הפנסיוני והפיננסי מול מספר מעסיקים גדולים
מערכת ice | 
שירן חן (צילום אורין שפלטר)
כלל ביטוח ופיננסים מודיעה על מינוי שירן חן, למנהלת ענף מכירות פיננסים. שירן חן מחליפה בתפקיד את איל אליה, והיא נכנסת לתפקידה החל מהיום. חן בעלת ניסיון של 13 שנים במנהל הסדר כסוכנת ומנהלת יוניט. בשנה וחצי האחרונות, ניהלה היא את הפעילות של כלל בתחום הפנסיוני והפיננסי מול מספר מעסיקים גדולים.
משה ארנסט, משנה למנכ"ל, מנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח ציין: "אני מברך את שירן על המינוי החדש ומאחל לה הצלחה רבה בתפקיד ועשייה פורייה. אני מודה לאיל אליה על תרומתו המשמעותית לצמיחה של כלל בתחום הפיננסים בשנים האחרונות ועל העבודה המשותפת, ומאחל לכולנו הצלחה רבה".
לפני שבוע, כלל ביטוח ופיננסים התבשרה כי זכתה בתחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות במגזר העסקי, על שם רבין, לשנת 2023, על פעילותה הענפה בתחום ה-IT. הפרס ניתן בחסות משרד ראש הממשלה ובשיתוף לשכת התאום של הארגונים הכלכליים, האיגוד הישראלי לאיכות, בניהולו של מכון התקנים הישראלי.
מירי גלבורט, משנה למנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים ומנכ"לית כלל IT, ציינה: "כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה לקצור שבחים על פעילותה הענפה בעולמות ה-IT, השמה דגש על תמיכה ביישום האסטרטגיה העסקית, תוך פיתוח של פתרונות טכנולוגיים חדשניים לטובת שירות איכותי ללקוחות ולסוכני החברה, ולטובת שדרוג וייעול התהליכים התפעוליים בחברה. כלל ביטוח ופיננסים היא היחידה מבין גופי הביטוח והפיננסים בישראל שקיבלה פרס מכובד זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה