מינויים

דרמה בבנק לאומי: אחד המנהלים הבכירים בדרך לתפקיד מנכ"ל דיסקונט?

שמוליק ארבל, משנה למנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית ויו"ר לאומי בריטניה, ביקש לסיים
את כהונתו בבנק לאחר 28 שנות עבודה בבנק, עשוי להתמודד על התפקיד שאורי לוין השאיר פנוי
מערכת ice | 
בנק לאומי, בנק דיסקונט
שמוליק ארבל, משנה למנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית ויו"ר לאומי בריטניה, ביקש לסיים היום (שני) את כהונתו בבנק לאחר 28 שנות עבודה בבנק במגוון תפקידים ובהם ראש החטיבה העסקית.
בעקבות סיום תפקידו של אורי לוין כמנכ"ל דיסקונט, קיימת אפשרות שארבל יתמודד על תפקיד מנכ"ל בנק דיסקונט, כאשר בבנק עדיין בוחנים את זהות המחליף של לוין כאשר טרם נבחר אחד וכעת בורסת השמות רק ממשיכה להתחזק.

שמוליק ארבל, משנה למנכ"ל, כיהן כראש החטיבה הבנקאית של לאומי מינואר 2021. בתפקידו הקודם בלאומי כיהן כראש החטיבה העסקית ולפני כן, כיהן  כראש המערך המסחרי בחטיבה ובראשית 2017 מונה כחבר הנהלת הבנק.
לפני כן מילא שורה של תפקידים בכירים בקבוצת לאומי, לרבות מנהל הסניף המרכזי, משנה למנכ"ל בנק לאומי ארה"ב, דירקטור בלאומי קארד וראש סקטור כימיה ואנרגיה בחטיבה העסקית. ארבל הינו בעל תואר ראשון בניהול וכלכלה, ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.
בינתיים, חדוה בר, המפקחת על הבנקים לשעבר, לפני יאיר אבידן, משכה את מועמדותה לתפקיד הדירקטורית בבנק דיסקונט. הצד שלה מגיע לאור ניגוד עניינים אפשרי בו נדרש אישור מיוחד של הפיקוח על הבנקים כדי שתמונה.;
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה