מינויים

חברת החשמל מכריזה על מינוי חדש ליועץ המשפטי בחברה

חברת החשמל הודיעה על מינויו של עורך הדין גרשון ברקוביץ' לתפקיד היועץ המשפטי של חברת החשמל. תחתיו יהיו כ-70 עורכי דין העוסקים בשלל תחומי משפט בחברה
מערכת ice | 
גרשון ברקוביץ (צילום יח"צ)
עורך הדין גרשון ברקוביץ' מונה ליועץ המשפטי של חברת החשמל לאחר שמילא שורה של תפקידים בחברה. בין היתר היה יועץ משפטי במחוז חיפה וסגן היועמ"ש לפעילות במשק החשמל.
ברקוביץ' ינהל את היחידה המשפטית של החברה המונה כ- 70 עורכי דין העוסקים בתחומי משפט רבים ומגוונים וייתן שירותי ייעוץ משפטי להנהלת ודירקטוריון החברה. עורך דין ברקוביץ' הינו בעל מוניטין רב ומומחיות ייחודית ברגולציה הקשורה לפעילות משק האנרגיה בישראל והוא נוטל חלק קבוע בהרצאות בקורסים ובכנסים בתחום. בנוסף, הוא ממובילי ומנסחי הרפורמה במשק החשמל משנת 2018.
ברקוביץ' צבר ניסיון רב בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי, לרבות ניסיון בליטיגציה בערכאות השונות. ברקוביץ' בוגר תואר תואר ראשון במשפטים בהצטיינות, של המכללה למינהל ובוגר ותואר שני במשפטים בהצטיינות, מאוניברסיטת חיפה.
כזכור, חברת החשמל מבצעת עבודות להעתקת קו המתח באזור חווארה לאחר המהומות הקשות שהתרחשו באזור. בחברת החשמל הסבירו כי מדובר בפרויקט מורכב הכולל, בין היתר, הצבת עשרות עמודים חדשים, העתקת והגבהת חלק מהקיימים, הטמנת כבלים תת קרקעיים ושינוי מודל הולכת החשמל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה