מינויים

דוד פתאל פורש תפקידו כיו"ר ב"פתאל" וזו הסיבה לכך

פתאל, שעד כה שימש כיו"ר ומנכ"ל החברה, יסיים את תפקידו כיו"ר וזאת כחלק מהרצון לחזק את הממשל התאגידי בחברה
מערכת ice | 
דוד פתאל (צילום יוטיוב/ מכללה אקדמית כנרת)
קבוצת פתאל, הודיעה היום (חמישי) כי יובל ברונשטיין ימונה ליו"ר החברה החל מיום 21 בפברואר 2023, וזאת במקומו של דוד פתאל, אשר ימשיך לכהן כמנכ"ל הקבוצה. פתאל, שעד כה שימש כיו"ר ומנכ"ל החברה, יסיים את תפקידו כיו"ר וזאת כחלק מהרצון לחזק את הממשל התאגידי בחברה.
יובל ברונשטיין (54), כיהן כמנכ"ל קבוצת עזריאלי בין השנים 2018- 2013 ולפני כן שימש כסמנכ"ל הכספים משנת 2007, קודם לתפקידו זה כיהן כמשנה לחשב הכללי במשרד האוצר. ברונשטיין הצטרף לקבוצת פתאל לפני כשלוש וחצי שנים, כשותף ויו"ר חברת הבת Rooms, המרכזת את תחום המשרדים בקבוצה ולפני כשנה הצטרף לדירקטוריון החברה. בתקופה זאת תרם רבות מיכולותיו וניסיונו והיה שותף להפיכתן של Rooms ו- Swich up לחברות הגדולות בישראל בתחומן.
דוד פתאל, מייסד החברה: "אני שמח על מינויו של יובל ברונשטיין ליו"ר החברה. יובל תרם רבות כדירקטור וכיו"ר של Rooms וימשיך לתרום ממרצו, ניסיונו העשיר ויכולותיו לקבוצת פתאל. אני בטוח כי שילוב הכוחות יסייע לקבוצת פתאל לבצע את קפיצת המדרגה הבאה שלה".
יובל ברונשטיין, היו"ר הנכנס: "לפני כשלוש שנים וחצי התחלתי את פעילותי עם קבוצת פתאל, כשותף ויו"ר חברת הבת Rooms. אני מכיר היטב את הרשת ועקבתי אחרי התפתחותה והצלחתה עוד בטרם מינויי. התרשמתי מהתנהלותה המקצועית באתגר הקורונה ומהאופן שבו יצאה מהמשבר מחוזקת. אני שותף לערכי הקבוצה ושמח לקחת חלק משמעותי יותר בהמשך הצלחתה. אני מודה לדוד פתאל ולדירקטוריון החברה על הבעת האמון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה