מינויים

מינוי חדש בחברת הסייבר: דני מילר מונה לסמנכ"ל שיווק

דני מילר ימונה לסמנכ"ל השיווק בחברת הסייבר סייברינט: "נמנף את הניסיון הרב שצבר על מנת להרחיב את הפעילות שלנו בשווקים השונים.
מערכת ice | 
דני מילר (צילום יחצ סייברנט)
חברת הסייבר סייברינט הודיעה היום (רביעי) על מינויו של דני מילר לסמנכ"ל השיווק (VP of Marketing) של החברה.
בהודעת החברה צוין כי מילר מגיע עם ניסיון של שנים רבות בתחום השיווק לאחר שלקח חלק בתאגידים גדולים ובסטרטאפים בארץ ובחו"ל במשך כ-20 שנה. לאורך השנים פעל במגוון תחומים, והמיקוד שלו בעשור האחרון הוא בתחום אבטחת המידע והסייבר. לפני שהצטרף לסייברינט, הוא מילא תפקידי שיווק בכירים בחברות שונות כמו Talon Cyber Security, JetPatch, Ericom Software, HP ואחרים. בהשכלתו הינו בעל בעל תואר שני בפסיכולוגיה מאוניברסיטת McGill שבקנדה ותואר MBA מנהלים מאוניברסיטת תל אביב.
יוחאי כורם, מנכ''ל סייברינט, מסר לרגל המינוי: "אני מברך את דני על הצטרפותו לצוות ההנהלה שלנו. אני בטוח שביחד נמנף את הניסיון הרב שצבר על מנת להרחיב את הפעילות שלנו בשווקים השונים. העובדים שלנו הם השותפים החשובים ביותר שלנו לקידום ובנייה של החברה. אין לנו ספק שדני מביא עימו ניסיון רב והוא בעל הכישורים המתאימים ביותר להנגיש את המוצרים שלנו לשותפים חדשים ופוטנציאליים".
 
מילר עצמו התייחס לתקפיד החדש ואמר כי: "במסגרת המסע המרתק שלי בעולמות הסייבר והשיווק, אני שמח על ההזדמנות להצטרף לסייברינט. עומדים בפנינו אתגרים רבים, ובכוונתי לעזור לחברה להפוך מובילה בתחומה ולייצג חדשנות בלתי מתפשרת ברמה הגבוהה ביותר עבור לקוחותינו הרבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה