מינויים

סגן נשיא חדש לחברת הגנת הנתונים קומוולט

קידום בינלאומי חדש בחברת קומוולט, חברת גיבוי הנתונים: שי נוני מונה לתפקיד סגן הנשיא, במסגרת תפקידו יהיה אחראי על אסטרטגיית המכירה וניהול התחום ב-150 מדינות בעולם.  
מערכת ice | 
שי נוני (צילום ניב קנטור)
קידום גלובלי: שי נוני מונה לתפקיד סגן נשיא International Metallic בקומוולט, במסגרת תפקידו ינהל 150 מדינות ב- 3 יבשות שונות. לנוני יש מעל ל- 20 שנות ניסיון בהקמה וניהול צוותי מכירה וטכנולוגיה, והחדרת טכנולוגיות חדשות לשוק העסקי והטכנולוגי. 
קומוולט מעסיקה למעלה מ- 2,700 עובדים ברחבי העולם. החברה נסחרת בנאסד"ק ומטה החברה יושב בניו ג'רזי, ארה"ב. 
נוני קיבל קידום וינהל בנוסף ל- EMEA גם את Metallic APJ (אסיה פסיפיק ויפן) ויהיה אחראי על ניהול התחום בהודו, סינגפור, יפן, אוסטרליה ניו זילנד וכלל המדינות באסיה. בסה"כ יהיה אחראי נוני על ניהול 150 מדינות ב- 3 יבשות. הוא הקים את הסניף הישראלי של קומוולט ב- 2012 ושימש כמנהל אזורי ישראל ואפריקה. 
חברת Metallic עוסקת בפתרון הגנת נתונים מבוסס SaaS במודל ענן שמציע הגנה, התאוששות וניהול נתונים מאובטח. במסגרת תפקידו אחראי נוני על אסטרטגיית המכירה והשיווק של הפתרון וכן על צמיחה וקידום כל תחום.
קומוולט היא החברה המובילה בתחום גיבוי נתונים והתאוששות במקרה של פגיעה בנתונים. לחברה יש פתרונות חדשניים בעולם הגיבוי עבור ארגונים מתקדמים בזכות הגנה תוך שימוש בנכס החשוב ביותר: נתונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה