מינויים

מאקו בשורה של מינויים חדשים לתפקידים בכירים באתר

בצל המינוי של עומר מלכה לעורך הראשי, ליאור יניב תמונה ל-VP תוכן של מאקו, בנוסף: קרן ליבסקי תמונה למנהלת פיתוח והדרכת התוכן של mako
מערכת ice |  2
ליאור יניב (צילום יחצ קשת, Magma Images)
הנהלת מאקו הודיעה היום (חמישי) על מינויים חדשים, כאשר מלבד המינוי של עומר מלכה בן ה-40 שמונה לעורך ראשי של אתר mako כפי שפורסם לראשונה ב-ice ויחליף בתפקידו את איתי ולדמן, גם ליאור יניב בת ה-45 קיבלה תפקיד ותמונה ל-VP תוכן של הקבוצה ותנהל את מיזמי התוכן החדשים של הקבוצה, בהם 12+.
יש לציין כי מלכה ויניב יצטרפו להנהלת קבוצת mako בכפיפות למנכ"ל אורי רוזן. יניב הצטרפה לmako לפני חמש שנים ושימשה כעורכת בכירה ומנהלת תוכן קשת באתר, אחרי שמילאה שורה של תפקידי עריכה בכירים בעיתונות בין היתר בגלובס ובהקמתו המחודשת של מגזין 'את'.
 
כמו כן, קרן ליבסקי תמונה למנהלת פיתוח והדרכת התוכן של mako, ותיקח על עצמה, בנוסף לתפקידה הנוכחי, לפתח את התוכן ואת יכולות העורכים והכתבים באתר, כולל גיוס, ליווי והדרכה שלהם.
מינויים אלה באים על רקע ההתפתחות של אתר mako לקבוצת דיגיטל - קבוצה של אתרים, מותגי תוכן ואפליקציות, ועבודת הפיתוח של מוצרי תוכן נוספים ותכנון הדור הבא של אתר mako עצמו. 
אורי רוזן, מנכ"ל קבוצת mako, מסר: "זו הזדמנות מצוינת לקדם את המנהלים המעולים במחלקת התוכן של mako, ולחלק את האחריות הניהולית ביניהם באופן שיאפשר את תשומת הלב הראויה ל  mako ולמוצרי התוכן האחרים. קרן, ליאור ועומר הובילו יחד את המחלקה בשיתוף פעולה מרשים בזמן חופשת הלידה של איתי, ואני בטוח שהם ימשיכו להצעיד את mako ואת מותגי התוכן האחרים לשיאים חדשים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליאור יניב מה את העושה עם האידיוט אלדד (ל"ת)
    אהי 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • אפשרות
    יהודה ישראלי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמירה בזויה,הפוסל במומו פוסל
    סגור