מינויים

סבב של מינויי בכירים ב-ATERA

מינוי כפול בחברת ATERA. החברה ממשיכה להתרחב ומודיעה על גיוס סמנכ"ל כספים ומנהל אבטחת מידע ראשי. מנכ"ל החברה: "התפיסה שלנו היא שהעובדים שלנו הם שותפים לבנייה ולפיתוח החברה"
מערכת ice | 
ליאור טורם ואורן אלימלך (צילום ATERA)
חברת ATERA הישראלית המפתחת פלטפורמה לניהול, חיזוי ומניעת תקלות במערך המחשוב של ארגונים מודיעה היום (חמישי) על גיוסם של ליאור טורם כסמנכ"ל הכספים (CFO) ואורן אלימלך כמנהל אבטחת מידע ראשי (CISO). מינויים אלה מגיעים לאחר סבב הגיוס האחרון של החברה, בהיקף של 77 מיליון דולר, המאפשר את המשך ההתרחבות הגלובלית של ATERA באמצעות מוצרים חדשים.
כאמור, ליאור טורם ישמש כסמנכ"ל הכספים בחברת ATERA וכמי שאחראי גם על התחום המשפטי, מערכות מידע, BI ואופרציה בחברה. הוא מצטרף לחברה כסמנכ"ל כספים מנוסה עם רקורד מוכח של למעלה מעשרים שנים בחברות ציבוריות ופרטיות מובילות בתעשיית ההיי-טק, כולל שתי הנפקות מוצלחות בנאסדק. בתפקידו החדש ב - ATERA, טורם יהיה אחראי על הפעילות הפיננסית של החברה ועבודה שוטפת מול המנכ"ל, הדירקטוריון וההנהלה על התוויה ויישום אסטרטגיות פיננסיות.
ליאור מצטרף ל- ATERA מVoyager Labs , שם שימש כסמנכ"ל כספים ועזר להאיץ את צמיחת החברה על ידי מיקוד מחדש של המודל העסקי ואסטרטגיית השוק של החברה: "אני שמח ונרגש להצטרף לצוות הנהדר של ATERA. אני מאמין שפוטנציאל הצמיחה של החברה והיכולת להצמיח את שוויה הם גדולים, בהתחשב ב-DNA הייחודי של עובדי החברה, הטכנולוגיה העמוקה והפריסה הגלובלית של לקוחות החברה. אני מצפה להיות חלק ממשפחת ATERA וביחד לקחת את החברה לשלב הבא", אמר טורם.
אורן אלימלך מצטרף לחברת ATERA כמנהל אבטחת המידע הראשון של החברה. אלימלך ינהל את תחום אבטחת מערכות המידע ואבטחת הסייבר, כמו גם מערכות ההגנה של החברה. אורן מביא יותר מעשרים שנות ניסיון בתעשיית אבטחת הסייבר לתפקידו החדש, לאחר ששימש בעבר כ-CISO של הבנק הדיגיטלי הראשון של אמנון שעשוע וכן גם שימש כ- CISO העולמי ב- Sapiens ומנהל אבטחת סייבר במשרד התחבורה ובטיחות בדרכים. בנוסף, אורן הוא עמית מחקר בהווה במכון הבינלאומי ללוחמה בטרור במרכז הבינתחומי בהרצליה.
"איומי הסייבר שעומדים בפני חברות החריפו בשנים האחרונות ואנו רואים התקפות ושיטות חדשות כמעט על בסיס יומיומי. הדבר מדגיש את הצורך של חברות ליישם באופן מיידי אבטחה מרובדת עבור הנכסים הדיגיטליים שלהן ו- ATERA נמצאת במיקום ייחודי כדי לעשות זאת. אני נרגש להיות חלק מפתרון זה ולהתחיל כבר לעבוד על זה", אמר אלימלך.
גיל פקלמן, מנכ"ל ATERA הוסיף: "אני שמח ונרגש לצרף שני אישים בכירים אלה להנהלת ATERA. אנו עושים מאמצים כבירים כדי לגייס את האנשים האיכותיים והמקצועיים ביותר בתחומם. התפיסה שלנו היא שהעובדים שלנו הם שותפים לבנייה ולפיתוח החברה, ומכאן שאנו מחפשים אנשים שאפתניים ויצירתיים נוספים שיצטרפו אלינו למשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה