מינויים

זה התאריך שבו המחליף של ג'ף בזוס ייכנס למשרדו החדש כמנכ"ל אמזון

אנדי ג'סי שמונה במקומו של המייסד שפורש מהתפקיד ומשנה פוזיציה, יתחיל ב-5 ביולי את תפקידו החדש. יקח על עצמו את התפקיד לאחר שנה בה אמזון דיווחה על רווח מסיבי ושכרה חצי מיליון איש
מערכת ice | 
ג'ף בזוס, אמאזון (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ף בזוס, ויקיפדיה/Joe Mabel)
המנכ"ל החדש של אמזון אנדי ג'סי יתחיל את תפקידו ב5 ביולי, כך עולה מדיווח בפורבס. ג'סי יכנס לתפקיד בעיצומה של העסקה עם MGM בסך של 8.45 מליארד דולר, ויהיה אחראי על שילוב ופיתוח התכנים לאחר ההודעה של יום רביעי על רכישת אולפן הסרטי.
על פי הדיווח בפגישתו האחרונה כמנכ"ל החברה ביום רביעי האחרון ג'ף בזוס אמר ביקש להרגיע את המשקיעים ואמר כי לחברה יש עתיד מזהיר תחת המנהיג החדש שלה, וכי החברה תמשיך לחדש באגרסיביות למרות היקפה העצום, כולל השקעות ברכבי אספקה ​​אוטונומיים ותוכנית לוויינית המכונה קויפר כדי לספק זמן אחזור נמוך ופס רחב במהירות גבוהה. "אנדי ידוע היטב בחברה, והיה באמזון כמעט כמוני, הוא לא ייתן ליקום להפוך אותנו לצפויים" ציין בזוס.
המנכ"ל החדש גוייס לאמזון בשנת 1998 ומאז היה אמון על שירותי הענן של החברה ה-AWS והוא למעשה זה שהפך אותה לשחקן מרכזי בתחום שבו משחקות השחקניות הגדולות ביותר בעולם כמו גוגל, מיקרוסופט ועוד. הבחירה בו מעניינת מכיוון  שהוא לא הגיע מעולם הכספים, כמו מנכ"ל אפל טים קוק אחרי עידן סטיב ג'ובס ובזוס עשה מהלך דומה  למה שעשו במיקרוסופט, במסגרתו ביל גייטס העביר את המושכות דווקא לראש חטיבת AZURE, חטיבת הענן של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה