מינויים

זעפרן טק מינתה את ד"ר גרינוולד למדענית נתונים ראשית

חברת האגרו-טק הישראלית מינתה את ד"ר אפרת גרינוולד למדענית נתונים ראשית. ד"ר גרינוולד:"חקלאות מבוססת נתונים היא פתרון מיידי שיכול להחיות את התעשייה החקלאית ולהעביר אותה ממודל עסקי מתיימר"
מערכת ice | 
דר אפרת גרינוולד (צילום אביטל פלצי פלג)
חברת האגרו-טק הישראלית, זעפרן טק, חברה בת של חברת סידו האמריקאית הנסחרת בבורסה בארצות הברית, הודיעה היום (שני) על מינויה של ד"ר אפרת גרינוולד לתפקיד מדענית הנתונים הראשית בחברה.
ד"ר גרינוולד היא חוקרת ומדענית נתונים, בעלת דוקטורט בפיזיקה מהמחלקה לפיזיקה במכון ויצמן. במסגרת תפקידה בזעפרן טק תהיה אחראית ד"ר גריוונלד על פיתוח פרוטוקול IP וניתוח מערכות מידע. ד"ר גרינוולד מיקדה את המחקר האקדמי שלה על מערכות ביולוגיות ופיתחה מודל פוטוסינתיזה של אצות בביוריאקטורים. באמתחתה שנים רבות של עבודה כמדענית נתונים ובהשלמת פרוטוקולים לגידול מקורה וחקלאות ורטיקלית,דבר שיסייע לחברה להפצה בקנה מידה גדול.
ד"ר אפרת גרינוולד אמרה לאחר המינוי: "אני נרגשת על ההזדמנות להוביל את החברה יוצאת הדופן הזו לשלב הבא של יעדיה האסטרטגיים בגידול זעפרן בתנאי מעבדה. עולם החקלאות מנסה לעמוד באופן תמידי בקצב השינויים המהיר שמתרחש באקלים ובגידול האוכלוסייה. חקלאות מבוססת נתונים היא פתרון מיידי שיכול להחיות את התעשייה החקלאית ולהעביר אותה ממודל עסקי מתיימר, למודל בר קיימא ואמין".
דיוויד פריידנברג, מנכ"ל זעפרן טק הוסיף כי: "ד"ר גרינוולד היא מדענית נתונים מנוסה מאוד, בעלת מומחיות רבת שנים בקידום פרוטוקולים. היא האדם הנכון והמתאים ביותר לבניית המומנטום המתמשך של זעפרן טק ואנו שמחים על הצטרפותה לחברה. המומחיות והניסיון שהיא מביאה עמה, יעזרו לנו לקדם את הפרוטוקולים של גידול הזעפרן שלנו, ולהתרחב בפיתוח שיטת הגידול המיוחדת שלנו של תבלין הזעפרן, בשונה מהשיטה המסורתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה