מינויים

הסוכנות היהודית במינוי מסקרן: זו סמנכ"לית השיווק החדשה

הסוכנות היהודית לארץ ישראל מודיעה על מינויה של פיאנה דרנג לסמנכ״לית השיווק הגלובלית (CMO). יהודה סטון, מנכ״ל הסוכנות היהודית: ״הניסיון העשיר של פיאנה דרנג בעולמות השיווק והחדשנות יחברו את הציבור בארץ ובעולם לעשייה החשובה של הסוכנות היהודית"

מערכת ice | 
פיאנה דרנג (צילום אבשלום שושני)
הסוכנות היהודית לארץ ישראל, הפועלת לאחד את כל חלקי העם היהודי מכל המדינות והזרמים הדתיים ולקרבם למסורת היהודית, מכריזה על מינויה של פיאנה דרנג לתפקיד סמנכ"לית השיווק הגלובלית (CMO). 
במסגרת תפקידה החדש, פיאנה דרנג תנהל את הפעילות השיווקית של הארגון ברחבי העולם ובישראל, על רקע האתגרים הגדולים שמובילה הסוכנות היהודית ובראשם גיוס התמיכה של יהדות העולם למען חיזוק ישראל בעקבות המלחמה לצד חיזוק הקהילות היהודיות בצל האנטישמיות הגוברת בעולם.
דרנג, שתיכנס לתפקידה בסוכנות היהודית במהלך חודש דצמבר, מביאה עמה ניסיון עשיר של למעלה מ- 20 שנה בעולמות השיווק והדאטה. בתפקידה האחרון, פיאנה דרנג שימשה כמנהלת אגף שיווק מוצרים ודאטה בחברת ישראכרט. קודם לכן, דרנג הובילה את השיווק בחברת סלקום הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. פיאנה דרנג מונתה לתפקיד על ידי מנכ״ל הסוכנות היהודית יהודה סטון שנכנס לתפקידו בחודש שעבר.
יהודה סטון, המשמש כמנכ״ל הסוכנות היהודית, בירך על הצטרפותה של פיאנה דרנג למשרד הממשלתי והוסיף: ״הניסיון העשיר של פיאנה דרנג בעולמות השיווק והחדשנות יחברו את הציבור בארץ ובעולם לעשייה החשובה של הסוכנות היהודית, בעידן של אתגרים היסטוריים״. 
כידוע, הסוכנות היהודית לארץ ישראל הוקמה במטרה לאחד את כל חלקי העם היהודי מכל המדינות והזרמים הדתיים וזאת בשאיפה לקרבם למסורת היהודית. הסוכנות היהודית ממומנת (בין היתר) על ידי קרן היסוד, קרנות ותורמים פרטיים מישראל ומרחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה