מינויים

התאגיד במינוי בצמרת: שדרנית הרדיו הוותיקה בג'וב חדש

רותם דויטשר, שדרנית רדיו מנוסה כבר 15 שנה, תמונה לתפקיד מנהלת הקריאייטיב הרדיו בחטיבת הפרומו של כאן תאגיד השידור. אורן פלדי סמנכ"ל המחלקה: "הרקע העשיר והמגוון שלה, הניסיון, והבנתה העמוקה - יתרמו רבות לתפקידה החדש". כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
גולן יוכפז (צילום עדי אורני, שי אפשטיין)
תאגיד השידור מינה היום (שלישי) את רותם דויטשר לתפקיד מנהלת הקריאייטיב הרדיו בחטיבת הפרומו של כאן תאגיד השידור הישראלי. חטיבת הפרומו אחראית על הנראות הקריאייטיב בתאגיד, מרמת הפרומואים ועד עיצוב מסכי, גרפי, הקמפיינים וכדומה. דויטשר תשמש בתפקיד תחת אורן פלדי - סמנכ"ל נראות שידורית, קריאייטיב ופרומו, שמונה לפני כמה חודשים.
רותם היא שדרנית רדיו מנוסה עם קריירה מרשימה של 15 שנים בתחום. היא החלה את דרכה ברדיו החינוכי "קול הקמפוס" בבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל. משנת 2017, רותם היא חלק בלתי נפרד מצוות כאן 88, שם היא עורכת ומגישה מגוון תוכניות. היא שידרה ברצועות הפריים, ערכה והגישה תוכניות ספיישל רבות, ובשלוש השנים האחרונות היא הקול המוביל של רצועת הערב הפופולרית "אוסף פרטי".

רותם דויטשר. צילום: מיכה לובטון
מעבר לניסיונה העשיר בשידור, רותם היא גם טכנאית סאונד ומעצבת פסקול מוערכת עם למעלה מעשור של ניסיון מקצועי. היא עבדה בבתי הפוסט המובילים בישראל, כולל ג'אנגל סאונד, אורקה, ומחלקת הפרומו של רשת. לאחרונה, היא תרמה את כישוריה למחלקת ההסכתים של כאן, שם ערכה פרויקטים מצליחים כמו "חיות כיס", "גורי כיס", "לך תזכור", ו"שער".
ניסיונה הבינלאומי כולל שבע שנים בחברת VIMEO, שם הייתה חלק מצוות האודיו והמוזיקה. במסגרת תפקידה, רותם ניהלה את מיתוג הסאונד של אריזות הווידאו של החברה והובילה את פיתוח המיקס האוטומטי של VIMEO CREATE.
אורן פלדי סמנכ"ל נראות שידורית, קריאייטיב ופרומו: "אני שמח מאד על הצטרפותה של רותם כמנהלת בחטיבת הניראות, הקריאייטיב והפרומו. אני מאמין שהרקע העשיר והמגוון שלה, הניסיון הרב שלה כעובדת כאן תאגיד השידור הישראלי, יחד עם הבנתה העמוקה בעולם הרדיו והאודיו, יתרמו רבות לתפקידה החדש ויעזרו לקדם את החדשנות והיצירתיות בעשייה שלנו. ברכות חמות לרותם על מינויה החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה