מינויים

אתר כיפה בשינויים בצמרת: זו העורכת הראשית החדשה

אתר חדשות כיפה, מהאתרים הוותיקים למגזר הדתי, יוצא לדרך חדשה והתרחבות משמעותית ואף מכריז היום על שורה של מינויים חדשים בצמרת: עורכת ראשית חדשה במקומו של מאיר כהן, וסגן עורכת ראשית. כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
שמחה ברנס כיפה (צילום יוסי זליגר)
אתר החדשות של הציונות הדתית, כיפה, מכריז היום (שני) על מינויה של שמחה ברנס לתפקיד העורכת הראשית של האתר. במקביל, ישועה תורג'מן מונה לתפקיד סגן העורכת הראשית. ברנס תחליף בתפקידה את מאיר כהן שמונה לפני 3 שנים לתפקיד.
העורכת החדשה צמחה מתוך האתר, כאשר עד למינויה לתפקיד הבכיר כיהנה במשך 4 שנים בתפקיד בתפקידים שנים באתר: עורכת בדסק החדשות, אחראית תחום המגזין, ואף סגנית העורך הראשי בתקופה האחרונה.
במקביל למינויה של ברנס, הוכרז גם על מינויו של ישועה תורג'מן לתפקיד סגן העורכת הראשית. תורג'מן, אשר שימש בשנתיים האחרונות כחלק מדסק החדשות של האתר, יעבוד לצדה של ברנס בהובלת האתר לשלב הבא בהתפתחותו.

ישועה תורג'מן. צילום: יוסי זליגר.
עם כניסתה לתפקיד, אמרה ברנס: "עם כניסתי לתפקיד העורכת הראשית, אני גאה להוביל את אתר כיפה בתקופה של צמיחה והתרחבות משמעותית. אנו מרחיבים את צוות הכותבים שלנו, מעמיקים את תחומי הסיקור, ומשקיעים בפיתוח פלטפורמות דיגיטליות חדשניות".
האתר שמחזיק גם באפליקציה מובילה בציבור הדתי-לאומי, היה אחראי ללא מעט סערות מגזריות בשנים האחרונות, האחרונה שבהן הייתה סערת  הקומונריות והמעבר למכנסיים של הנשים הדתיות. חשוב לציין כי בימים אלו האתר נמצא בתהליך התרחבות משמעותי. צוות העובדים גדל, תחומי הסיקור מתרחבים, ומושקעים משאבים רבים בפיתוח פלטפורמות דיגיטליות חדשניות. התרחבות זו צפויה להעצים את יכולתו של האתר לספק תוכן איכותי ומגוון לקהל הקוראים הגדל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה