מינויים

מערוץ 14 לוואלה: זו העיתונאית שעוברת לבית חדש

הודיה רן שעבדה כרכזת מערכת בתוכנית של אמנון לוי בערוץ 13, בטרם זו ירדה מן המסך והמגיש סיים את דרכו בערוץ אחרי כ-18 שנים ובהמשך סיקרה את תחום הצרכנות בערוץ 14 והגישה מבזקי חדשות ב"גלי ישראל", מתחילה את עבודתה ככתבת פלילים בוואלה
מערכת ice |  1
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
מינוי מסקרן של מערכת וואלה. העיתונאית הודיה רן מצטרפת למערכת החדשות של וואלה ככתבת פלילים באזור המרכז, זאת בשינוי כיוון מפתיע לעומת התפקידים הקודמים שעשתה במקומות העבודה הקודמים שלה.
יש לציין כי בשנים האחרונות עבדה הודיה רן כרכזת מערכת בתוכנית של אמנון לוי בערוץ 13, בטרם זו ירדה מן המסך והמגיש סיים את דרכו בערוץ אחרי כ-18 שנים, בהמשך סיקרה את תחום הצרכנות בערוץ 14 והגישה מבזקי חדשות ב"גלי ישראל". 

רן מסרה לאחר מינויה: "אני נרגשת להצטרף לצוות המקצועי של וואלה ולהיות חלק מסיקור הנושאים החשובים ביותר במדינה. אני מודה למנהלים בוואלה על האמון ומוכנה לאתגר של תחום הפלילים".

קרדיט: עומר שפירא
אריאל שמידברג, המשנה לעורך הראשי וראש מערכת החדשות של וואלה, מסר: "איכות העבודה של כתבי וואלה משתקפת בדיווחים שלנו יום-יום, שעה-שעה. אנחנו שמחים לצרף את הודיה למערכת החדשות של וואלה, ואין לי ספק שהיא תעשה עבודה מצוינת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבדיחה על חשבוננו (ל"ת)
    איכות כתבים 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור