מינויים

האקדמיה למוזיקה ומחול בירושלים במינוי בכיר - זה המנכ"ל החדש

רו״ח יניב ענבר ימונה למנכ״ל החדש של האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים יכנס לתפקידו בתחילת החודש הבא. ענבר: ״אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי ומצפה בקוצר רוח להתחיל"
מערכת ice | 
יניב ענבר (צילום יחצ)
האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים מודיעה על מינויו של רו״ח יניב ענבר לתפקיד המנכ״ל החדש של המוסד. ענבר יחליף את המנכ״לית היוצאת, גב׳ מירית דגני אשר סיימה לאחרונה את תפקידה באקדמיה.
ענבר, בעל ניסיון עשיר בארגונים בעלי היקפי פעילות גדולים המעסיקים מספר רב של עובדים בעלי אופן העסקה מגוון ויש לו ידע מעמיק בפעילויות עם היבטים חברתיים הכוללים ליווי בתהליכים של גיוס תמיכות ותרומות. לפני שהצטרף לאקדמיה למוסיקה ולמחול, הוא שימש כמנהל תחום חשבונאות ומיסוי של אוניברסיטת תל אביב. 
רו״ח יניב ענבר הינו בוגר במנהל עסקים ובמדעי החברה בחוג לחשבונאות והחוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בנוסף הוא מוסמך במנהל עסקים עם התמחות בניהול פיננסי מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב ובעל הסמכה בראיית חשבון מטעם משרד המשפטים.
פרופ׳ מיכאל קלינגהופר נשיא האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, התייחס למינוי ואמר: ״אני מברך את יניב על מינויו החדש לתפקיד מנכ״ל האקדמיה ומאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש. יניב מביא עימו ניסיון ניהולי עשיר וארוך שנים שיסייע לנו להמשיך ולהיות המוסד האקדמי המוביל והבכיר בישראל בתחומי היצירה, הביצוע וההוראה של המוסיקה והמחול".
רו״ח יניב ענבר מנכ״ל האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים, מסר בתגובה: ״אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי ומצפה בקוצר רוח להתחיל ולקדם את כל המיזמים החדשים ותוכניות הלימוד החדשות של האקדמיה לקראת שנת הלימודים הקרובה. אני מתכוון לעשות כל שביכולתי כדי להמשיך ולהוביל את האקדמיה קדימה ביחד עם צוות האנשים המצוינים שיש לנו באקדמיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה