מינויים

ערוץ 14 בפרידה כואבת: מי עוזב אחרי 5 חודשים בלבד?

במהלך השבועות האחרונים בן יניב החל להגיש את הפודקאסט ״מבזק חוץ״ מבית All-in ואת עמוד הטלגרם ״בן יניב והעולם״ וכעת בזה הוא יתמקד ויעזוב את ערוץ 14 לשם כך
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
אחרי קצת פחות מ-5 חודשים, ערוץ עכשיו 14 נפרד מהכתב בן יניב, שעבד בעברו ברשת 13 ובכאן 11, ככתב וכמגיש בדסק החוץ, והצטרף בחודש מאי האחרון לצוות הכתבים של ערוץ עכשיו 14, כששימש ככתב כלכלי בערוץ.
על פי הידוע בשלב זה, במהלך השבועות האחרונים הוא החל להגיש את הפודקאסט ״מבזק חוץ״ מבית All-in ואת עמוד הטלגרם ״בן יניב והעולם״ וכעת בזה הוא יתמקד ויעזוב את ערוץ 14 לשם כך
יניב, בן 28, הוא בעל תואר ראשון בדיפלומטיה וממשל מאוניברסיטת רייכמן במסגרת בית הספר הבינלאומי ע״ש רפאל רקנאטי. הוא מילא את המשבצת שהייתה מיותמת בתקופה לפני שהגיע ונתן מענה במהלך שידורי החדשות של הערוץ.

בן יניב מסר לאחר מינויו כי: ״שמח ומתרגש להצטרף לנבחרת המצוינת של עכשיו 14 ככתב כלכלה. מודה על ההזדמנות לקחת חלק בערוץ הצומח ביותר בישראל ולאחת המהדורות הנצפות במדינה".
עוד הוא הוסיף: "המלחמה והכלכלה הם שני תחומים תלויים זה בזה שמשפיעים על חיינו כמדינה וכפרטים ודווקא בתקופה הזו חשוב מאי פעם להביא סיקור אחראי וכנה לצופים ולכן ערוץ 14 זה בדיוק המקום להגיע אליו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה